• Vieze nagels. Je weet wel, dat er was zwarts onder zit, vuil. Dat vind ik zo vies, en als ik zie dat ik dat heb ga ik meteen opzoek naar een vijl of iets anders, whatever what, maar mijn nagels moeten schoon worden. Heeft iemand anders ook zoiets?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Assassin schreef:
    Ja, altijd.


    None but ourselves can free our minds.

    Ook vieze nagels. Mijn ex-vriendje werd dan ook helemaal gek van mij als ik hem er eens op wees. Voor een jongen maakt het niet veel uit, maar toch vond ik het werkelijk ranzig.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Dat heb ik ook!
    Ik heb de neiging daardoor om constand het vuil er vanonder te halen al zit er niets. :Y)


    Let the Night embrace you

    Ik ben te lui om mijn nagels schoon te houden (;


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    ik haat dat ook en ook als uw nagels te lang zijn ik vind dat heel irritant

    als ik dat merk onder mijn nagels moet het direct weg ik vind dat zoooo vies -.-'

    Soms, maar niet altijd.


    Happiness hit her like a train on a track

    Oh, nee, ik vind het echt ranzig als iemand dit heeft! Oke, het kan gebeuren, maar als je het ziet, maak dan even je nagels schoon?


    Nothing's forever in this crazy world.

    Ik heb hetzelfde, en amuseer me er dan ook mee om het vanonder mijn nagels te halen als ik mij verveel ^^


    -

    jup :Y)


    some feelings never change

    Ja, bah. Echt, dat ziet er zo onverzorgd uit.


    Listen to what we're not saying..

    Weetje, Als je je altijd was heb je dat niet, ghaha. Oke, dat klinkt dom. :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Jaaa ik haat dat.
    Op mn werk is dat meestal helemaal erg, maar daar kan ik niet zoveel aan doen.
    Maar als ik bijvoorbeeld een nieuwe zwarte trui aan heb, dan worden ze al vies, van die pluisjes. :c


    blame the bully.

    De mijne zijn meestal gelakt. (:


    A. ikmisje.

    Ik vind dat ook altijd zo ranzig! Ik maak het ook altijd schoon! Je kan toch gewoon je handen wassen als ze vies zijn! Jak!


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'