• De stelling van vandaag luidt:
    Er moeten drugscontroles aan de schoolpoort gebeuren.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Miauw schreef:
    O_O Is dat niet een beetje overdreven?


    lichtjes wel ö

    alsof dat ze tegenhoud ?
    Achter de schooluren zullen ze er dan extra hard invliegen , ze vinden wel geheime verstopplekjes zodat ze niet gepakt worden , jogneren zijn slim :(A)

    [ bericht aangepast op 28 okt 2009 - 15:15 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Dôh, bij ons handelen ze erop los!


    rules don't stop me

    Eens, een jongen die ooit mijn beste vriend was, blowde heel erg veel. Drugs maken alles kapot.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    êigenlijk niet. optreden tegen mensen die je verdenkt van dealen of nemen moet niet aan een schoolpoort gebeuren. er is echt geen school waar iedereen rondloopt met drugs. en ergens vind ik het ook schending van de privacy.. maar dat kan ik moeilijk uitleggen (;


    Fooled ya!

    Oneens.


    Happiness hit her like a train on a track

    Marihuana schreef:
    Dat is nogal overdreven. Om nou op álle scholen te gaan controleren is nogal raar. Alleen op de scholen waar het ook echt nodig is, en waar ook veel drugs verkocht/gebruikt wordt.

    Mee eens, met de stelling.
    Weet je wel hoeveel mensen op onze school blowen damn Oo


    ok

    Neuh ik vind van niet.


    Your make-up is terrible

    madenaah schreef:
    (...)
    Mee eens, met de stelling.
    Weet je wel hoeveel mensen op onze school blowen damn Oo


    Zo erg is blowen niet.


    Your make-up is terrible

    Nee. Onze school is wel erg .. Maar ik vind het wel overdreven.

    KirstenSnaps schreef:
    Hmm, nou.. Tegen. Enkel op scholen waarvan ze weten waar het echt nodig is. Schoolbestuur zal dat zelf wel weten. Bij mij op de middelbare is er toen wel een jongen overleden tijdens de gymles, omdat hij een epileptische- en een hart-aanval kreeg door een overdosis en door de epileptische schock konden ze hem niet reanimeren waardoor hij is overleden. En blowen deden er ook ontzettend veel vmbo'ers bij ons op school, en daar werd eigenlijk ook nooit iets aan gedaan.

    Oneens.

    Misschien in grote steden als Amsterdam ofzo. Bij ons op school, zelfs bij mij in de klas, word drugs gebruikt. Niet heel erg, geen xtc ofso maar alsnog. Een groot deel is vaak stoned onder de les

    [ bericht aangepast op 28 okt 2009 - 19:48 ]

    Assassin schreef:
    (...)

    Zo erg is blowen niet.


    Ook niet als je pas 13 bent? o.o

    [ bericht aangepast op 28 okt 2009 - 19:48 ]

    Oneens. Op mijn school wordt echt abnormaal veel drugs gedealt enzo, maar ik merk er eigenlijk vrij weinig van. Ik vind het allemaal wel erg overdreven. Ik vind dat we zelf mogen weten of we het kopen of niet. Ik zou het zelf niet kopen, maar ik heb ook niets tegen mensen die dat wel doen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Marihuana schreef:
    Dat is nogal overdreven. Om nou op álle scholen te gaan controleren is nogal raar. Alleen op de scholen waar het ook echt nodig is, en waar ook veel drugs verkocht/gebruikt wordt.

    I agree with that.


    You are beautiful, you are love.