• De stelling van vandaag luidt:
    Er moeten drugscontroles aan de schoolpoort gebeuren.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    O_O Is dat niet een beetje overdreven?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Hmm, nou.. Tegen. Enkel op scholen waarvan ze weten waar het echt nodig is. Schoolbestuur zal dat zelf wel weten. Bij mij op de middelbare is er toen wel een jongen overleden tijdens de gymles, omdat hij een epileptische- en een hart-aanval kreeg door een overdosis en door de epileptische schock konden ze hem niet reanimeren waardoor hij is overleden. En blowen deden er ook ontzettend veel vmbo'ers bij ons op school, en daar werd eigenlijk ook nooit iets aan gedaan.


    Wie du mir, so ich dir.

    Tegen. Te lam om uit te leggen.


    your eyes are like stars in the night.

    Dat is nogal overdreven. Om nou op álle scholen te gaan controleren is nogal raar. Alleen op de scholen waar het ook echt nodig is, en waar ook veel drugs verkocht/gebruikt wordt.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Mee eens. Want sommige figuren zien eruit of ze drugs hebben geslikt.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Marihuana schreef:
    Dat is nogal overdreven. Om nou op álle scholen te gaan controleren is nogal raar. Alleen op de scholen waar het ook echt nodig is, en waar ook veel drugs verkocht/gebruikt wordt.


    - hoi ;D

    Marihuana schreef:
    Dat is nogal overdreven. Om nou op álle scholen te gaan controleren is nogal raar. Alleen op de scholen waar het ook echt nodig is, en waar ook veel drugs verkocht/gebruikt wordt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat is er al (': soms.

    De kosten zullen waarschijnlijk hoger zijn dn de baten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee, dat vind ik wel erg overdreven


    Every journey begins with a single step, so just take it step by step

    hmm.. hangt er eigenlijk vanaf bij wat voor school. Want ik denk persoonlijk dat bij een school van bijvoorbeeld Amsterdam, dat er daar sneller drugs worden gedealt, dan bijvoorbeeld meer in het zuiden of noorden ofzo.. =3
    Naja, overal wordt natuurlijk wel eens ge-dealt, maar daar denk ik eerder =x
    Dus dan zou het voor mij logischer zijn, om dat daar wel te doen en waar het minder voorkomt niet. denk ik..=3

    k zou niet weten waarom? onze school is echt niet zo extreem


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Bij ons doen ze dat anders. een paar keer in het jaar komt er onverwacht politie op school en gaan ze alle kluisjes, fietsen, tassen enz. controleren. dat is toch veel minder werk?


    bla bla bla

    RwaydaROCK schreef:
    Bij ons doen ze dat anders. een paar keer in het jaar komt er onverwacht politie op school en gaan ze alle kluisjes, fietsen, tassen enz. controleren. dat is toch veel minder werk?

    schrik je je dan niet rot? =3

    Marihuana schreef:
    Dat is nogal overdreven. Om nou op álle scholen te gaan controleren is nogal raar. Alleen op de scholen waar het ook echt nodig is, en waar ook veel drugs verkocht/gebruikt wordt.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.