• Ik heb dinsdag (gisteren dus) tijdens zedenleer naar een thriller/horror film gekeken, voor Halloween. Die film heet "The Strangers" en was kei griezelig, (ik kan niet goed tegen films waarin ze mensen afslachten) en ik ben snel 's avonds bang. Dus gisterenavond toen ik ging slapen, verlamde ik gewoon. Ik dacht de hele tijd dat die drie met die maskers (zoals in de film) in mijn huis waren. Elk geluid maakte mij nog meer bang, omdat ik juist onder de zolder slaap in een grote kamer, en ons huis een soort van herenhuis is, en dus vier a vijf verdiepingen (zolder bijgeteld) hoog is, hoor ik vaak de wind en regen enzo. Ik ben gisterennacht maar om vier uur in slaap gevallen, en nu ben ik weer zo in een bui, dat ik gewoon weet dat ik niet kan slapen vannacht en dat ik weer paranoid ga worden. Heeft iemand tips ofzo, zodat ik vannacht normaal kan slapen zonder schrik te hebben, en normaal terug kan doen?

    Als ik echt niet kan slapen zet ik de tv hééél zacht aan, dan voel ik me niet meer alleen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dat had ik toen ik "The Grudge" ging kijken.
    Maar ik ben zoiezo al bang in het donker.
    Een paar weken geleden lag ik in bed en toen leek het net of er iemand met zijn nagels over de zijkant van mijn matras krasten.
    Ik lag stijf van de schrik in bed.
    Maar toen ik die andere ochtend keek zat er geen scheurtje ofzo.
    Ik heb heel de dag tegen mezelf gezegt dat er niks was en dat het allemaal nep is.
    Maar dit helpt denk ik niet echt allemaal dus ga ik je wat tips geven:

    -Drink thee voor je naar bed gaat dan slaap je sneller.
    -Als je geluiden hoord denk aan leuke dingen zoals vliegende teddybeertjes ofzo.
    -Zet een lamp naast je en leg het aan/uit knopje ergends waar je in een beweging bij kan.
    -Kijk niet van die films waar je een slecht voor gevoel bij heb.

    Ik hoop dat je er wat aan hebt.
    Xx,Wither.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik heb the strangers ook gezien op Film 1 action xD
    was best wel eng 0.o


    You can run but not hide

    Voortaan niet meer van zulke films kijken en veel koffie drinken zodat je niet meer hoeft te gaan slapen:Y).

    Geen idee lieve schat, maar ik heb hetzelfde probleem.


    rules don't stop me

    Ik ken het. Ik slaap ook op zolder, en kan ook niet tegen dat soort film, maar;
    Het zit allemaal tussen je oren. Het bestaat niet. Het is een film. Probeer dat te denken en dan wordt je vanzelf rustig. Of; Als je denkt dat je het echt t eng vind, zeg dan hardop: 'Het bestaat niet. Het is een film.' Dat helpt bij mij vaak. Sterkte! (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ken het goed :P,
    Maar mijn zusje heeft laatst diezelfde film gezien.
    Persoonlijk heb ik het volgende voor mezelf besloten, gewoon met een klein lampje slapen en als je dan bang bent voor geluid heel zacht geluid aanzetten voorjezelf, bijv. oortjes naasdt je bed leggen en aan je mp3 aansluiten of je mobiel en dan zo hard zetten dat je het hoort vanuit de oortjes, of gewoon je radio zo zacht zetten dat niemand er last van heeft in het huis verder ^^.

    En natuurlijk, het is allemaal nep. Bedenk je dat echt goed. Het is hollywood, amerikaans dus niet nederlands ;) Bedenk anders dat het zich daar afspeelt en dat het hier niet kan


    Blub

    De volgende keer gewoon geen film kijken waarvan je weet dat je er niet tegen kan.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    JustMyLuckx3 schreef:
    ga een enorm grappige film kijken. Ik had ook zoiets. Ik had 1408 gezien, en ik was zo bang daarvan. Daarna heb ik een hele leuke film gekeken [Just my Luck x3], en nu ben ik minder bang ;3

    ahah, volgens mij helpt dat wel =3

    je moet aan iets anders gaan denken, dat doe ik ook altijd! Concentreer je heel erg op morgen wat je dan allemaal moet doen. Over mensen die er vandaag niet uitzagen, kortom zet je gedachtes ergens anders op!

    Ik heb die film ook gezien, en eigelijk vond ik hem meevallen. Dan denk ik dat je The Unborn of My Bloody Valentine enger gaat vinden. Maar mijn tip is; ga beneden op de bank slapen en zeg tegen jezelf dat het allemaal nep is.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus