• Hoi allemaal, laatst kwam ik op het rare idee om een dagboek bij te houden om als ik groot ben ofzo alles terug te lezen. Ik ga er waarschijnlijk vanavond aan beginnen :3

    Wat vind jij van een dagboek? Hou je er zelf een bij? Of vind je het tijdverlies? En ben je echt zo fanatiek door 'Hey liefste dagboek' te schrijven of zie je het als een gewoon dom boekje?


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Ik vind dagboeken raar, heb er wel een ooit is gekregen, vind het behoorlijk tijdverlies


    We can only learn to love by loving.

    Bwa, ik vind een dagboek wel nog leuk. Maar zelf heb ik er eigenlijk geen behoefte voor en zelfs geen tijd ;x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb eens één keer een dagboek bijgehouden. Die staat serieus helemaal vol geschreven. Toen hij vol was, wilde ik weer met een andere beginnen. Alleen dat heb ik niet vol kunnen houden. Ik denk dat je alleen aan een dagboek moet beginnen als je echt leuke dingen meemaakt en dingen die je niet aan anderen kunt vertellen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik vind het een goed idee. Ik heb het geprobeerd maar ik heb het te druk/geen zin/vergeet het. Ik vind het geen verlies van tijd. Ik schreef altijd

    Lief dagboek(13 maart 2007)
    13:41 tekst


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik had er een tijdje eentje, maar ik vond dat saai en dom, omdat mijn leven niet boeiend is. :'D
    Als ik dat nu terug lees lig ik trouwens ook plat. XD

    Verder heb ik nu wel een boekje waar ik dingen als dit in schrijf:
    31/10/09: Halloween, verkleed als Vampier.
    25/02/10: Concert Tokio Hotel in Vorst.


    Let the Night embrace you

    Ik vond dat vroeger altijd supercool en dan ben ik ooit eens in het een het beste schriftje begonnen en dat was toen mijn 'dagboek'. Naja, in totaal heb ik het nog geen week volgehouden. Na een week was ik het al beu :Y)


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Ik heb er één en het is inderdaad leuk om dingen te lezen van vroeger. Ik noem mijn dagboek gewoon 'papier' :Y) Tijdverlies vind ik het niet want je kan er ook je gevoelens in kwijt en dan voel ik me soms opgeluchter.
    Leuk dat je er ook één begint (:

    [ bericht aangepast op 30 okt 2009 - 18:02 ]


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik houd er geen bij, zou waarschijnlijk elke dag vergeten erin te schrijven. ;x


    None but ourselves can free our minds.

    Ik. Maar schrijf er heel onregelmatig in. Ik hou hem bij sinds mijn tiende.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind een dagboek ècht wel stoer :Y)


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    ik vind een dagboek wel cool, Ik heb er zelf 1 :Y). Ik schrijf altijd gewoon: Howdy^^ Ofso x'D (lekker droog..)


    Life is more than that you eyes can see

    ik ben er allang aan bezig toen ik klein al was ik bezig x]

    Nee, dat vind ik tijdverlies xd
    Ik kan dat nooit bijhouden. 1 keer heb ik het 1 week volgehouden. Toen was ik het alweer beu xd


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ik kan mezelf daar niet goed genoeg voor regelen. Om elke dag mezelf te dwingen om iets in dat boek te schrijven hou ik niet vol, ik heb het geprobeerd, maar ik kreeg er steeds minder zin in.


    rules don't stop me

    Ik had er 1 (van barbie x'D) en daar heb ik serieus 4 jaar over gedaan om hem vol te maken (A) En als ik het terug lees lig ik echt plat, ik schreef altijd 'Lief dagboek' enzo :')


    -