• Wie heeft die film gezien? Ik heb hem gisteren gekeken, en ik vond hem best wel... eng. En dat vind ik niet snel. Mijn vriendin kon echt niet slapen daarna :O
    Wie heeft nog meer deze/andere écht enge horrorfilms gezien?


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    IK WIL HEM ZIENNNNN!! <3

    Er stond bij zo'n beschrijving dat je nadat je deze film hebt gezien niet meer goed kan slapen, WAHAHA.. toen wist ik zeker dat hem wilde zien : D

    Ik heb hem een tijdje geleden gezien. en euhmygod, enige film waar ik echt bang door was ;_;
    Ik durfde bijna niet meer te slapen :x
    maar ik vond het einde raar :'D en er blijken allemaal verschillende einde's te zijn.


    There are several things that I have been doing wrong.

    Niet gezien :X

    Whatthefuck bezielt deze mensen dan?
    Ik vond die film gewoon écht niet eng.
    Hij was dooooooooooooodsaai o.o
    En nee, het is niet om op te scheppen ofzo, maar dit noem ik echt geen horror gewoon.
    Meer een drama, ken 100en films die enger waren.


    ok

    Ik wil hem niet zien ;x


    Happiness hit her like a train on a track

    Gister gezien. Alleen het stuk dat ze uit bed word getrokken vond ik eng. de rest niet xd


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik wil hem zien maar er is al een topic over.
    Het topic.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb hem gezien, maar dit was echt een kei goede horror film. Serieus. Ik heb zoveel horrors gezien dat ik er niet meer bang van wordt, maar deze vond ik wel echt eng. En volgens mij, de mensen die het niet eng vonden, vinden de paranormale dingen niet eng, maar dat vind ik juist weer super eng x'D Maar hij was echt kei en kei goed! En dat vind ik niet snel van een horror film ^-^ Alleen het begin was een beetje rustig... maar op het einde woot! =D

    Slotje, hier is al een topic over.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg