• De stelling van vandaag luidt:
    Om overgewicht te voorkomen moeten er meer gymlessen komen op school.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I clicked my heels and wished for you.

    Neih,gewoon meer uit je zelf gaan sporten i.p.v altijd voor de buis te hangen of zo.

    Ik vind het opzich wel een goed idee. Maar dan moet het ook wel reëel zijn en naleefbaar gemaakt worden. Daarbij moet er dan ook wel duidelijk gemaakt worden dat overgewicht niet altijd iets te maken heeft met te weinig bewegen.

    Ik heb vroeger een aandoening gehad aan mijs schildklier, waardoor ik nu ontzettend veel overgewicht heb, terwijl ik al op specialen dieeten was vanaf mijn vierde en alles heb geprobeerd, maar niets mocht baten.

    Dus als ze dat zouden invoeren onder het mom van 'bestrijding van overgewicht onder jongeren', dan moeten ze mensen ook bewust maken van de vooroordelen en dat die eigenlijk nooit kloppen ook al word er vaak op tv gezegd van wel.


    Wie du mir, so ich dir.

    Na zo'n les beloon ik mezelf met een hamburger, so for me it's not of that much use :']


    As We're Living By The Bass Line

    Oneens, hoewel het opzich niet zo'n slecht idee is. Gewoon minder ongezond eten en meer sporten op eigen houtje. Niet echt een slecht idee, maar gewoon onnodig.

    Gaat geen nut hebben. Er staan nog steeds op school snackautomaten, je kan nog steeds een hamburger kopen en bij de gymles zijn er dan genoeg mensen die spijbelen.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Oneens. Ik haat sport en heb geen overgewicht

    Als men te dik is hebben ze dat aan zichzelf te danken tenzij ze een ziekte hebben.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nee, gym op school trekt op niets! Mensen met overgewicht moeten zelf een sport zoeken, als ze dat niet doen is het hun eigen fout. En dan bedoel ik niet mensen met een schildklier ziekte, die kunnen er niks aan doen.


    -

    nerveus schreef:
    Oneens. Ik haat sport en heb geen overgewicht

    Als men te dik is hebben ze dat aan zichzelf te danken tenzij ze een ziekte hebben.


    Every journey begins with a single step, so just take it step by step

    Oneens. Maar dat is gewoon omdat ik gym niet zo leuk meer vind. Één keer per week is meer dan genoeg. En sowieso ben ik niet te dik.
    Maar het kan opzich best wel een goed idee zijn. Maar val dan de niet dikke mensen daarmee niet lastig (':


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Killjoy schreef:
    Neih,gewoon meer uit je zelf gaan sporten i.p.v altijd voor de buis te hangen of zo.


    Just a simple "I love you" (:

    Sensible schreef:
    Oneens, hoewel het opzich niet zo'n slecht idee is. Gewoon minder ongezond eten en meer sporten op eigen houtje. Niet echt een slecht idee, maar gewoon onnodig.


    Totaal mee eens.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Sport is veel te duur, er moeten maximumprijzen voor komen!


    I want my bloody cheese now!^^

    Ik denk niet dat het erg veel zin heeft. Ik denk dat het beter is om mensen bewust te maken over overgewicht en de gevolgen daarvan. Het is beter om mensen te leren om gezond te eten en zelf veel te bewegen.

    Ik vind dat in plaats van meer gymlessen aanbieden op school, sport gewoon goedkoper moet worden. Er zijn heel veel mensen die bijvoorbeeld heel graag willen fitnessen, hockyen of voetballen, maar het is allemaal zo duur. Dat vind ik zonde, als mensen wel willen maar het niet kunnen betalen. Laat ze dat eerst maar eens oplossen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    NEE BEDANKT.


    Life is hard and then we die

    Je kunt op school wel meer sporten, maar dan moeten de kinderen er thuis ook iets aan doen, want anders helpt het ook niet veel.


    "I shut my eyes in order to see.'