• Jup.

    Klik.

    Nick gaat een band oprichten, maar de jonas brothers gaat wel niet splitten. The jonas brothers zal altijd op de eerste plaats komen zegt hij.

    De naam van nick's band? 'Nick Jonas and the administration.' Come on. Dit moet serieus de slechtste naam voor een band zijn ooit. Ik ga kapot. =D


    We'll never be as young as we are tonight

    Ghehehe, die naam xd
    sorryy 't klinkt gewoon heel grappig:9~:9~

    ankeaddicted schreef:
    laten we hopen voor Mr. Nick zelf dat dat een grap is. Anders zet ie zichzelf best voor gek met die naam [:


    ok

    ankeaddicted schreef:
    laten we hopen voor Mr. Nick zelf dat dat een grap is. Anders zet ie zichzelf best voor gek met die naam [:

    XLightAngelX schreef:
    Volgens mij is het een grap en als het niet zo is koop ik een ticket naar Amerika en ga ik hem slaan(A)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Jezus, als hij een eigen band wil oprichten, laat hem dan. Wat heeft dat nu te maken met dat alles zogezegd rond hem draait. Er zijn zo veel mensen die een band verlaten hebben en dan solo gingen en Nick verláát niet eens Jonas Brothers. ._.
    En het is misschien niet de beste bandnaam ooit maar sinds wanneer bepaald de bandnaam de muziek?

    [ bericht aangepast op 1 nov 2009 - 11:17 ]

    Laten we hopen dat het een grap is. die naam alstubliefd. :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik wens hem veel succes. :X


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    -kuch-
    Ik wens hem veel succes.
    Maar seriously? Die naam!?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ook al zie ik Nick zoooo' graag; Die naam is ècht ego :X


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Dan kan hij zjin band even goed "This Band Stinks" noemen ofzo. x.x


    None but ourselves can free our minds.

    Devious schreef:
    Jezus, als hij een eigen band wil oprichten, laat hem dan. Wat heeft dat nu te maken met dat alles zogezegd rond hem draait. Er zijn zo veel mensen die een band verlaten hebben en dan solo gingen en Nick verláát niet eens Jonas Brothers. ._.
    En het is misschien niet de beste bandnaam ooit maar sinds wanneer bepaald de bandnaam de muziek?


    Helemaal mee eens!

    Hij kan niet eens zingen o.O
    :'D
    Vind ik dan.
    -vind grappig-

    Nou heel veel succes Nick!

    [ bericht aangepast op 2 nov 2009 - 17:04 ]

    geweldig gewoon _O_ hebben we iets te lachen xd


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Dat is een hele mond vol zo'n lange naam waarom niet gewoon Nick Jonas of Nick ofzo
    maar goed hij moet t zelf maar weten


    It's heavy but you are not the only one

    Hahahaha die naaam. Vreselijk haha.
    Ik wens hem veeel succes :X