• Jup.

    Klik.

    Nick gaat een band oprichten, maar de jonas brothers gaat wel niet splitten. The jonas brothers zal altijd op de eerste plaats komen zegt hij.

    De naam van nick's band? 'Nick Jonas and the administration.' Come on. Dit moet serieus de slechtste naam voor een band zijn ooit. Ik ga kapot. =D


    We'll never be as young as we are tonight

    KirstenSnaps schreef:
    Respect voor die naam, dat word social suicide. Naja als hij het echt wilt :'D? Wie ben ik om hem daar in tegen te houden :'DDDD?


    Only losers can act the way you do

    Wat een smukkeltje, die naam alleen al. :'D

    Laat me niet lachen.

    Cherished schreef:
    Hij kan niet eens zingen o.O
    :'D
    Het is echt zo'n kansloos figuur.
    -vind grappig-

    Nou heel veel succes Nick!


    I need you like a heart needs a beat

    Nick krijgt een ego. en mijn mama zei altijd dat je nooit eerst jou naam mag zetten ergens dus moet de band eigenlijk the administration and Nick Jonas heetten(cat)


    The soul needs autumn.

    Cherished schreef:
    Hij kan niet eens zingen o.O
    :'D
    Het is echt zo'n kansloos figuur.
    -vind grappig-

    Nou heel veel succes Nick!

    Sorry hoor, maar ben jij niet diegene die altijd zegt dat je respect voor andere bands/artiesten moet hebben en dat je je mening moet zeggen op een fatsoenlijke manier? o.o

    [ bericht aangepast op 2 nov 2009 - 12:33 ]

    die bandnaam is echt zo lekker :9~ sarcasme


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Killjoy schreef:
    Nick is dom. Dat is écht de slechtste naam sinds de M-Kidz of zo?

    M-Kidz was geen slechte naam xo .


    Some people make the world special just by being in it

    Waarom wil dieje ineens solo?

    Etoile schreef:
    Waarom wil dieje ineens solo?

    Sterallures *.*


    No growth of the heart is ever a waste

    Bumblebee schreef:
    (...)
    Sorry hoor, maar ben jij niet diegene die altijd zegt dat je respect voor andere bands/artiesten moet hebben en dat je je mening moet zeggen op een fatsoenlijke manier? o.o

    Ohja you're right.
    :/
    Sorreh.

    Dat ie doet wat ie wil doen.


    Ryan Dunn (ll)

    Ik las laatst nog dat hij alleen een solo album zou gaan uitbrengen als eiegn project omdat hij daar al heel lang mee bezig was. Hij zou geen eigen band oprichten en gewoon bij the jonas brothers blijven?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    En bij de weg ik wil niet heel veel zeggen maar ego heeft hij dus niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik snap niet wat zijn soloproject heeft te maken met zijn ego. Hoezo krijgt hij sterallures? :8