• Helleu ~

    Ofwel sta ik achter of zo ofwel heb ik het slecht gelezen maar staan er like snackautomaten bij jullie op school? :/ Bij ons hebben ze alleen drinkfonteintjes en die werken dan nog maar amper :/

    x'

    Omm, wij hebben gelijk al jaren automaten op onze school 8D Gelijk een drankautomaat met frisdrank, ook eentje met melkjes en chocomelk en twee snoepautomaten n_n
    njomnjomnjom.

    Ja, maar is veelte duur. En er is een C1000 om de hoek. Dus ik ga naar de C1000:')


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Jaaa. :9~
    Stom dat jullie dat niet hebben. ;(


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Jep, wij hebben snackautomaten


    Life is hard and then we die

    Bij mij stond er vorig jaar een Danone-automaat. Jeeeeej. oô

    [ bericht aangepast op 1 nov 2009 - 11:01 ]

    Ja, alleen al die zooi is over de datum. Echt smakelijk.


    blame the bully.

    Wij hebben frisdrankautomaten, fonteintjes en bij het secretariaat kan je wafels kopen. ^^


    Let the Night embrace you

    Wij hebben twee drankautomaten. Met ice tea, appelsap, fruitsap en spuitwater. :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Jaa, Wij hebben een DrankAutomaat , een met snoep en chips en nog een met chocolaaa :9~:9~


    You are beautiful, you are love.

    wij hebben 2 met allemaal van die chocoladerepen enzo. En 2 met blikjes drinken. En een cup-a-soup machine. En aan een kassa bij de keuken allemaal flesjes drinken en zakjes snoep en wafels enzo 8D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    wij hebben er een met cola en water.. en een koelkast met fruitdrank enz.. en een met snoep,chocolade,koeken,chips enz XD en dan kan je nog bij zo'n ding cupasoup, broodjegehaktbal en snoep enz kopen XD


    T O K I O H O T E L < 3