• Ik ben begonnen met een story over Death note, waar ik rollen voor nodig is voor andere wezen die bij Wammy's zijn. Voor de niet-kenners, Death note is een anime serie over een jongen, raito (of Light) die een noteboek krijgt, als je daar een naam in schrijft en iemands gezicht voor je hebt sterft hij. Raito wil daarmee alle criminelen vermoorden.
    L is een detective die raito probeert te stoppen. Helaas lukt L het niet en word hij vermoord(hij leeft nog aan het begin van de story). om een opvolger voo L te hebben bestaat er een weeshuis speciaal voor bijzondere kinderen, super slimme, hoogbegaafte.. enzovoorts.

    Mijn story gaat over een meisje dat daar ook komt, de jongere zus van L. ik heb rollen nodig voor mede personen daar bij wammy's.
    Wat wil ik weten:"
    Letter:
    Bijnaam:
    echte naam(niet verplicht):
    Leeftijd(t/m 18):
    Uiterlijk:
    Kwaliteiten:
    Zwakkere punten:
    Karakter:
    Verslaving(niet verplicht):



    Over de Letter, Dit is het liefst de eerste letter van je Bijnaam (het hoeft niet per se hoor :P). een voorbeeld is Near, hij heeft de letter N. Mello heeft de Letter M. snappie? ook moet de bijnaam echt anders zijn dan de echte naam.
    Welke zijn bezet: D, L, M, N, O, W, R, S, K, Y
    Thanks ^^ het eerste deel is er al , hier een link naar de Story: KLIK =D

    Als 14 Jarig meisje is het redelijk normaal dat je ouders je niet snappen, maar bij lana is het wel een heel uitzonderlijk geval van onbegrip. Lana is hoogbegaaft, school is geen uitdaging meer maar ze mag van haar ouders niks meer doen, ze moet zo normaal mogenlijk blijven. Totdat ze op een dag te horen krijgt dat ze is geadopteerd, eigenlijk hoorde ze naar Wammy's house te gaan, samen met haar grote broer, haar grote broer die hulp nodig heeft.
    Als Watari door heeft dat de zoektocht naar Kira niet goed lijkt te gaan en L beinvloed driegt te worden door Raito schakelt hij Roger in, er moet een vervanger klaar staan. L lijkt niet lang te leven en wil raito als opvolger, maar of dit de beste keuze is uit L's leven? Watari betwijfeld het

    [ bericht aangepast op 29 nov 2009 - 22:28 ]


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    oooohh klink zoo leuk (en origineel)
    ik wil wel meedoen
    Letter: D
    Bijnaam: Dream
    echte naam(niet verplicht): Mitsuki
    Leeftijd(t/m 18): 14
    Uiterlijk: Donkerbruin haar tot iets over haar Schouders,Blauwe ogen,beetje bleek,Heel kort
    beetje zoals deze > : http://img194.imageshack.us/img194/2620/umineko11.jpg
    Kwaliteiten: oke hier weet ik even nis, is dit gewoon zoals ; kan goed tekenen ofzo xD :$
    Zwakkere punten: Niet erg sterk,durft niet voor zichzelf op te komen,laat zich makkelijk gebruiken
    Karakter: Verlegen,Lief,Stil,Mistirieus
    Verslaving(niet verplicht): haha xD uhmm....wijn xD


    uhmm is het zo een beetje goed,want ik ken Death Note niet zo heel erg goed <: D :$
    Oke als iets fout is even zeggen dan verander ik het ;) xD :$

    XXXXX

    [ bericht aangepast op 3 nov 2009 - 22:09 ]


    Without the Darkness,we can be blinded by Light

    EvaOverdreva schreef:
    oooohh klink zoo leuk (en origineel)
    ik wil wel meedoen
    Letter: M
    Bijnaam: Moon
    echte naam(niet verplicht): Mitsuki
    Leeftijd(t/m 18): 14
    Uiterlijk: Donkerbruin haar tot iets over haar Schouders,Blauwe ogen,beetje bleek,Heel kort
    beetje zoals deze > : http://img194.imageshack.us/img194/2620/umineko11.jpg
    Kwaliteiten: oke hier weet ik even nis, is dit gewoon zoals ; kan goed tekenen ofzo xD :$
    Zwakkere punten: Niet erg sterk,durft niet voor zichzelf op te komen,laat zich makkelijk gebruiken
    Karakter: Verlegen,Lief,Stil,Mistirieus

    uhmm is het zo een beetje goed,want ik ken Death Note niet zo heel erg goed <: D :$
    Oke als iets fout is even zeggen dan verander ik het ;) xD :$

    XXXXX


    ik ben allang blij met een persoon die mee doet xD Ik ben een ramp in personen verzinnen, zeker veel personen... kan je alleen misschien andere bijnaam bedenken? :$ L, M en N die bestaan al xD er zijn zelfs officieel 2 M's.. soo :$


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    SuperPien schreef:
    (...)

    ik ben allang blij met een persoon die mee doet xD Ik ben een ramp in personen verzinnen, zeker veel personen... kan je alleen misschien andere bijnaam bedenken? :$ L, M en N die bestaan al xD er zijn zelfs officieel 2 M's.. soo :$


    ooh haha xD wist ik nie achja ga ik even brainstormen en iets nieuw verzinnen xD (A) oh w8 de D is toch nie gebruikt xD hoop ik :$ (A)

    [ bericht aangepast op 2 nov 2009 - 1:02 ]


    Without the Darkness,we can be blinded by Light

    Letter: S
    Bijnaam: Storm
    echte naam(niet verplicht):Storm
    Leeftijd(t/m 18): 18
    Uiterlijk:http://media.photobucket.com/image/japanese%20girl/ANDRES_DIEZ/1222140958521.jpg?o=8
    Kwaliteiten: is erg goed in opsporen van Boeven en Goed in spion spelen.
    Zwakkere punten: beetje Onzeker, verlegen.
    Karakter: Storm is een lief zachtaardig meisje en is erg misterieus, als je denkt dat je haar goed kent, brengt ze je in de war en snap je niet zoveel meer van haar. Houd erg veel van Lolllies

    ( laat je wat weten als ik een rolletje heb :)?)

    [ bericht aangepast op 2 nov 2009 - 11:36 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Letter: F
    Bijnaam: Angel
    Naam: Faye
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk: Klikken <33
    Kwaliteiten: Goed in theorieren bedenken
    Zwakkere punten: Ze vind L leuk en daardoor zal ze erg zwak zijn als er iets met hem gebeurd.
    Karakter: Stil, vreemd, lief, erg slim, optimistisch, soms zegt ze geen woord en de andere keer rateld ze erop los.
    Verslaving: In haar ogen wrijven, kauwgom kauwen, speelt altijd met haar haar

    [ bericht aangepast op 2 nov 2009 - 20:50 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Klinkt leuk ff invullen:P


    HET GAAT HEEL DIEP

    Letter: K
    Bijnaam: Star
    echte naam(niet verplicht): Tracy
    Leeftijd(t/m 18): 16
    Uiterlijk:http://www.parduephotos.com/stock-photos/4907.jpg
    Kwaliteiten: Als ze slaapt droomt ze over moorden die gebeurt zijn door aanwijzingen die ze nog weet heeft ze snel daders te pakken of weet het plaats delict waar het slachtoffer ligt.
    Zwakkere punten: Dat ze af en toe niet weet waneer ze beter haar mond kan houden wil altijd het laatse woord hebben waar dan ok .
    Karakter: Spontaan,Slim,Bijdehand, Koppig, goed in acteren dus komt meestal weg met een lief gezichtje te trekken en een goeie smoes ,Lief voor familie en vrienden , Sterk



    Khoop dat dit goed is?:P

    [ bericht aangepast op 2 nov 2009 - 14:57 ]


    HET GAAT HEEL DIEP

    XxmongoxX schreef:
    Letter: K
    Bijnaam: Star
    echte naam(niet verplicht): Tracy
    Leeftijd(t/m 18): 16
    Uiterlijk:http://www.parduephotos.com/stock-photos/4907.jpg
    Kwaliteiten: Als ze slaapt droomt ze over moorden die gebeurt zijn door aanwijzingen die ze nog weet heeft ze snel daders te pakken of weet het plaats delict waar het slachtoffer ligt.
    Zwakkere punten: Dat ze af en toe niet weet waneer ze beter haar mond kan houden wil altijd het laatse woord hebben waar dan ok .
    Karakter: Spontaan,Slim,Bijdehand, Koppig, goed in acteren dus komt meestal weg met een lief gezichtje te trekken en een goeie smoes ,Lief voor familie en vrienden , Sterk



    Khoop dat dit goed is?:P


    Jup ^^
    maar de letter (had ik ook beter moeten zeggen :P) moest eigenlijk de eerste letter van de bijnaam zijn. dus een S in jouw geval. vind je dat erg?


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    XLightAngelX schreef:
    Letter: F
    Bijnaam: Angel
    Naam: Faye
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk: Klikken <33
    Kwaliteiten: Goed in theorieren bedenken
    Zwakkere punten: Ze moet soms nog erg rouwen om L want ze vond hem altijd al leuk dat soms is er erg zwak.
    Karakter: Stil, vreemd, lief, erg slim, optimistisch, soms zegt ze geen woord en de andere keer rateld ze erop los.


    L leeft nog bij mij xD voorlopig dan.. aber, ik had het niet goed gezecht, de Letter moest ook de eerste letter van de voornaam zijn :P Dus, is A goed? (dat die eigenlijk al bestaat, net als B vergeten we maar even :P)


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    KabukixRin schreef:
    Letter: S
    Bijnaam: Storm
    echte naam(niet verplicht):Storm
    Leeftijd(t/m 18): 18
    Uiterlijk:http://media.photobucket.com/image/japanese%20girl/ANDRES_DIEZ/1222140958521.jpg?o=8
    Kwaliteiten: is erg goed in opsporen van Boeven en Goed in spion spelen.
    Zwakkere punten: beetje Onzeker, verlegen.
    Karakter: Storm is een lief zachtaardig meisje en is erg misterieus, als je denkt dat je haar goed kent, brengt ze je in de war en snap je niet zoveel meer van haar. Houd erg veel van Lolllies

    ( laat je wat weten als ik een rolletje heb :)?)


    De echte naam moet anders zijn dan de bijnaam.. maar voor de rest lijkt hij me goed ^^ De mensen die een rol hebben komen over een paar hoofdstukjes erin =)


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    SuperPien schreef:
    (...)

    Jup ^^
    maar de letter (had ik ook beter moeten zeggen :P) moest eigenlijk de eerste letter van de bijnaam zijn. dus een S in jouw geval. vind je dat erg?



    Nee tuurlijk is dat nie erg had ik self ook wel kunnen bedenken ahaha dagt er nie aan :P


    HET GAAT HEEL DIEP

    SuperPien schreef:
    (...)

    L leeft nog bij mij xD voorlopig dan.. aber, ik had het niet goed gezecht, de Letter moest ook de eerste letter van de voornaam zijn :P Dus, is A goed? (dat die eigenlijk al bestaat, net als B vergeten we maar even :P)


    Oh, vind ik niet erg hoor;) Dan doen we A in plaats van F(A)
    Stoer dat L nog een tijdje leeft in jouw story..ik vind hem egt sgattig:$


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Letter:K
    Bijnaam:Katsuki
    Leeftijd(t/m 18):16
    Uiterlijk:Zwart haar met blonde plukjes rode oogjes -lenzen-
    Kwaliteiten:Kan goed toneel spelen is goed in spioneren kan goed midaden oplossen is heel slim
    Zwakkere punten:zegt soms iets wat niet haar bedoeling is en dan worden mensen boos
    Karakter:Is lief kan ook gemeen zijn Spontaan behulpzaam streng als het nodig is aardig grappig soms erg dom op het moment hyper en ook stilk soms verlegen
    Verslaving(niet verplicht):SNOEP en cola en spelletjes

    [ bericht aangepast op 2 nov 2009 - 20:20 ]


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Letter: y (of de K, als het perse eerste letter moet zijn)
    Bijnaam: Kiyo
    Leeftijd(t/m 18): 17
    Uiterlijk: Donker haar en donkere ogen, niet zo heel groot, normaal kijkend een beetje ijzige uitstraling.
    Kwaliteiten: is erg goed in iaido, heeft dan ook bijna altijd een zwaard bij zich, neemt graag de leiding
    Zwakkere punten: Is nogal traag van begrip.
    Karakter: vriendelijk, hyperactief, heeft een regeltje: Kiyo's wil is wet, maar die wordt nogal vaak overtreden door anderen. Onrustig, Impulsief maar luistert wel goed.
    Verslaving(niet verplicht): chocola en knuffelbeesten x"D


    hhhh woah

    CustomLife schreef:
    Letter: y (of de K, als het perse eerste letter moet zijn)
    Bijnaam: Kiyo
    Leeftijd(t/m 18): 17
    Uiterlijk: Donker haar en donkere ogen, niet zo heel groot, normaal kijkend een beetje ijzige uitstraling.
    Kwaliteiten: is erg goed in iaido, heeft dan ook bijna altijd een zwaard bij zich, neemt graag de leiding
    Zwakkere punten: Is nogal traag van begrip.
    Karakter: vriendelijk, hyperactief, heeft een regeltje: Kiyo's wil is wet, maar die wordt nogal vaak overtreden door anderen. Onrustig, Impulsief maar luistert wel goed.
    Verslaving(niet verplicht): chocola en knuffelbeesten x"D


    Y vind ik wel een vette letter xD
    Wat is Iaido precies? :X


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?