• Ik ben begonnen met een story over Death note, waar ik rollen voor nodig is voor andere wezen die bij Wammy's zijn. Voor de niet-kenners, Death note is een anime serie over een jongen, raito (of Light) die een noteboek krijgt, als je daar een naam in schrijft en iemands gezicht voor je hebt sterft hij. Raito wil daarmee alle criminelen vermoorden.
    L is een detective die raito probeert te stoppen. Helaas lukt L het niet en word hij vermoord(hij leeft nog aan het begin van de story). om een opvolger voo L te hebben bestaat er een weeshuis speciaal voor bijzondere kinderen, super slimme, hoogbegaafte.. enzovoorts.

    Mijn story gaat over een meisje dat daar ook komt, de jongere zus van L. ik heb rollen nodig voor mede personen daar bij wammy's.
    Wat wil ik weten:"
    Letter:
    Bijnaam:
    echte naam(niet verplicht):
    Leeftijd(t/m 18):
    Uiterlijk:
    Kwaliteiten:
    Zwakkere punten:
    Karakter:
    Verslaving(niet verplicht):



    Over de Letter, Dit is het liefst de eerste letter van je Bijnaam (het hoeft niet per se hoor :P). een voorbeeld is Near, hij heeft de letter N. Mello heeft de Letter M. snappie? ook moet de bijnaam echt anders zijn dan de echte naam.
    Welke zijn bezet: D, L, M, N, O, W, R, S, K, Y
    Thanks ^^ het eerste deel is er al , hier een link naar de Story: KLIK =D

    Als 14 Jarig meisje is het redelijk normaal dat je ouders je niet snappen, maar bij lana is het wel een heel uitzonderlijk geval van onbegrip. Lana is hoogbegaaft, school is geen uitdaging meer maar ze mag van haar ouders niks meer doen, ze moet zo normaal mogenlijk blijven. Totdat ze op een dag te horen krijgt dat ze is geadopteerd, eigenlijk hoorde ze naar Wammy's house te gaan, samen met haar grote broer, haar grote broer die hulp nodig heeft.
    Als Watari door heeft dat de zoektocht naar Kira niet goed lijkt te gaan en L beinvloed driegt te worden door Raito schakelt hij Roger in, er moet een vervanger klaar staan. L lijkt niet lang te leven en wil raito als opvolger, maar of dit de beste keuze is uit L's leven? Watari betwijfeld het

    [ bericht aangepast op 29 nov 2009 - 22:28 ]


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Vechtsport met zwaard ;d


    hhhh woah

    CustomLife schreef:
    Vechtsport met zwaard ;d


    Die zag ik aankomen xD maar niks veder bijzonders?
    of weetje, anders google ik wel (nerd)


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    ja doe maar x'D


    hhhh woah

    CustomLife schreef:
    ja doe maar x'D


    whoo O.O snelle reactie xD


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    :p ik verveel me nogal, dus hou ik maar de wacht he


    hhhh woah

    oo trouwens, moest ut jongen of meisje zijn?
    Want met Kiyo bedoelde ik jongen, maar meisje mag ook wel x'D


    hhhh woah

    CustomLife schreef:
    oo trouwens, moest ut jongen of meisje zijn?
    Want met Kiyo bedoelde ik jongen, maar meisje mag ook wel x'D


    Boyz pleaz xD
    er moet wel een beetje eerlijk jongens en meisjes verdeeld zijn :P ik heb tot nu toe alleen maar meisjes op Kiyo na dan :P


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Nou omdat je het bij deel 17 zo lief vroeg dan maak ik nog wel 1tje Eeen Jongens-Kindje :'D
    Ik zie wel of je hem gebruikt of niet Maakt me toch neit zoveel uit (A)
    Letter: X
    Bijnaam: Xan
    echte naam(niet verplicht): /
    Leeftijd(t/m 18): 10
    Uiterlijk: Klein,Waarig Blodn haar,Grote Schoenen,Blauwe ogen,Altijd een Zwarte Pet op en een ketting met een Belletje eraan (hij ringt aan het bellentje als hij iets wil zeggen)
    http://img3.ak.crunchyroll.com/i/spire2/07292008/9/6/1/8/9618fc6ef27e20_full.jpg < zoals deze xD
    Kwaliteiten: Snel Rennen,Snel Lezen,Hoog springen
    Zwakkere punten: Huilebalk,
    Karakter: Vrolijk,Lief,Ziet iedereen als Broer of Zus,Kinderlijk,Naief,Hyper
    Verslaving(niet verplicht): Uhmm is niet echt een verslaving maarzet het toch lekker neer (A)
    Hij zegt vaak Nonsens woordjes zoals .'Klap-Klap' als hij met zijn handen klapt of 'Stap-Stap' als hij loopt xD

    ps. X is gewoon een cole letter :P (A)


    Without the Darkness,we can be blinded by Light

    EvaOverdreva schreef:
    Nou omdat je het bij deel 17 zo lief vroeg dan maak ik nog wel 1tje Eeen Jongens-Kindje :'D
    Ik zie wel of je hem gebruikt of niet Maakt me toch neit zoveel uit (A)
    Letter: X
    Bijnaam: Xan
    echte naam(niet verplicht): /
    Leeftijd(t/m 18): 10
    Uiterlijk: Klein,Waarig Blodn haar,Grote Schoenen,Blauwe ogen,Altijd een Zwarte Pet op en een ketting met een Belletje eraan (hij ringt aan het bellentje als hij iets wil zeggen)
    http://img3.ak.crunchyroll.com/i/spire2/07292008/9/6/1/8/9618fc6ef27e20_full.jpg < zoals deze xD
    Kwaliteiten: Snel Rennen,Snel Lezen,Hoog springen
    Zwakkere punten: Huilebalk,
    Karakter: Vrolijk,Lief,Ziet iedereen als Broer of Zus,Kinderlijk,Naief,Hyper
    Verslaving(niet verplicht): Uhmm is niet echt een verslaving maarzet het toch lekker neer (A)
    Hij zegt vaak Nonsens woordjes zoals .'Klap-Klap' als hij met zijn handen klapt of 'Stap-Stap' als hij loopt xD

    ps. X is gewoon een cole letter :P (A)


    oeeh leuk xD
    hij is dus eigenlijk gewoon een klein aapje :Y)


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Letter:C
    Bijnaam:Christus ^^
    echte naam(niet verplicht): Sara Jane
    Leeftijd(t/m 18): 15
    Uiterlijk: Sara Jane
    Kwaliteiten: Zeer sociaal, schrijven, poezië
    Zwakkere punten: Ongeduldig, slordig
    Karakter: Aardig, sociaal, goedlachs, doet tegen iedereen aardig zelfs tegen mensen die ze eigenlijk niet moet (vandaar haar bijnaam), zefzeker, onzelfzuchtig
    Verslaving(niet verplicht): Muffins, kauwgom, sieraden

    ha xD

    voila

    [ bericht aangepast op 13 dec 2009 - 15:41 ]


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?

    Wat wil jij weten:"

    Letter: P
    Bijnaam: Peanut
    echte naam(niet verplicht): Lexie
    Leeftijd(t/m 18): 15
    Uiterlijk:http://www.hiddendesigners.com/renders/albums/userpics/10009/thumb_Anime%20Girl%2023.png
    Kwaliteiten: Schieten, ver weg en dicht bij. Mist nooit.

    Zwakkere punten: Haat de zon, haar nieuwsgierigheid.
    Karakter: Droog humor zelfs de meeste emotiloze man op aarde zal daar om moeten lachen, stil, slim, eigenwijs, trouw aan L, en lui als ze een klus moet doen.Verslaving(niet verplicht): Pinda's
    Hoop dat je er iets aan hebt(A)


    You can't really turn a girl into a woman, when she is with him<3

    Ik wil ook meedoen. :3

    Letter: E
    Bijnaam: Eiyo (betekend eer)
    echte naam(niet verplicht): Ellen
    Leeftijd(t/m 18): 15
    Uiterlijk: Eiyo heeft ongeverfd sneeuwwit haar, al weet niemand hoe dit komt. Haar ogen zijn gifgroen en ze heeft een zacht gezicht waardoor ze er niet oud uitziet door haar witte haar.
    Kwaliteiten: Eiyo kan voelen wat andere mensen denken, voelen en ervaren.
    Zwakkere punten: Ze is eervol en haat het dus als mensen geen respect hebben. Ze kan hier erg door gekwetst raken.
    Karakter: Eiyo is een stille en een dromer, maar ze kan erg uit haar krammen schieten als iets haar niet aanstaat. Ze houdt zich het liefst bezig met haar levensechte poppen en heeft daardoor geen vrienden.
    Verslaving(niet verplicht): Haar twee poppen: Shisubeki en Fumetsu. Shisubeki is een jongen met zwart haar en zwarte ogen. Fumetsu is een meisje met wit haar en bijna witte ogen (ze zijn een beetje naar de grijze kant). Ze kreeg de poppen van haar overleden ouders die poppenmakers waren en neemt ze overal mee naar toe. Ze zijn rond de 60 cm.

    Edit: Ehh, ik vergat naar de datum te kijken... :'D

    [ bericht aangepast op 11 nov 2010 - 15:47 ]


    Let the Night embrace you