• Goddamn dirty backstabbing bitches.

    ._.

    En ik heb het helemaal met ze gehad. En dan maar denken dat het je vriendinnen zijn en je ze kunt vertrouwen. Mooi niet dus.

    Iemand enig idee hoe wraak te nemen?

    Liefs!


    Bored.

    IheartShin schreef:
    Ik vind wraak nemen slecht maar als je het doet, bellen met je moeder's mobiel en dan iets afspreken en dan slaa je ze in elkaar ofzo door en paar vrienden te halen of een broer ofzoiets

    Dat is niet leuk. Ik breek mensen liever mentaal af. Dat is leuker en heeft effect op de lange termijn.


    Bored.

    DarkPassion schreef:
    (...)
    Dat is niet leuk. Ik breek mensen liever mentaal af. Dat is leuker en heeft effect op de lange termijn.

    Jij bent zo gemeen he. ='D
    Ik weet niet het schijnt dat als je héél de tijd naar uit van die persoon staart hara buik ofzo ze vanzelf gata denken dat er wat mis mee is. En ze daar onzeker over worden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    DarkPassion schreef:
    (...)
    Dat is niet leuk. Ik breek mensen liever mentaal af. Dat is leuker en heeft effect op de lange termijn.

    Krijg je dan niet zelf een gigantisch groot schuldgevoel? Ja nu misschien niet, maar ooit zou het toch wel komen, denk ik.. ik zou persoonlijk iets fysieks doen, want dat is nog altijd herstelbaar.


    all I want for christmas is a girlfriend

    Decoy schreef:
    (...)
    Jij bent zo gemeen he. ='D
    Ik weet niet het schijnt dat als je héél de tijd naar uit van die persoon staart hara buik ofzo ze vanzelf gata denken dat er wat mis mee is. En ze daar onzeker over worden.


    O DAT GA IK PROBEREN OP SCHOOL
    haha

    weetje wij zijn best duivels bezig met al die plannen ;x

    maar ff denken.
    wat kun je nog meer doen :x

    Je moet ze helemaal latern denken dat iemand ze stalkt ;x


    We can only learn to love by loving.

    Kijk heeeeeeeeel gemeen naar ze, elke keer opnieuw.

    Decoy schreef:
    (...)
    Jij bent zo gemeen he. ='D
    Ik weet niet het schijnt dat als je héél de tijd naar uit van die persoon staart hara buik ofzo ze vanzelf gata denken dat er wat mis mee is. En ze daar onzeker over worden.

    Nee, je snapt het niet. Ik kán heel gemeen zijn als je het er zelf naar maakt.
    Maar dat ga ik proberen! Ik ben goed in staren.

    Anw, ik ga even met de trein terug naar Zwolle. Misschien tot vanavond, medebitches (L)


    Bored.

    DarkPassion schreef:
    (...)
    Haha, ik studeer. Ik heb geen gym meer ><

    Ghaha, oops. :'D
    Ehm -denkt- (..)

    Zorg dat iedereen ze gaat haten? Zoals hierboven al werd gezegt, gewoon roddelen. (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Repentance schreef:
    (...)
    Krijg je dan niet zelf een gigantisch groot schuldgevoel? Ja nu misschien niet, maar ooit zou het toch wel komen, denk ik.. ik zou persoonlijk iets fysieks doen, want dat is nog altijd herstelbaar.

    Daar heb ik nog nooit last van gehad. Ik ben heel goed in een ijskoude bitch zijn. Helemaal als die mensen mij er flink bijgenaaid hebben.


    Bored.

    DarkPassion schreef:
    (...)
    Daar heb ik nog nooit last van gehad. Ik ben heel goed in een ijskoude bitch zijn. Helemaal als die mensen mij er flink bijgenaaid hebben.

    Ok dan, dat is best wel eng ;d maar ja, veel succes dan. haal ze maar genadeloos neer, het lijkt alsof ze het verdienen.


    all I want for christmas is a girlfriend

    DarkPassion schreef:
    (...)
    Nee, je snapt het niet. Ik kán heel gemeen zijn als je het er zelf naar maakt.
    Maar dat ga ik proberen! Ik ben goed in staren.

    Anw, ik ga even met de trein terug naar Zwolle. Misschien tot vanavond, medebitches (L)

    Nouja, dat is logisch dan kan iedereen gemeen wezen en dan geniet je er nog van ook. ='D
    Succes dan daarmee.

    Goede reis dan. En misschien tot vanavond. (L)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    DarkPassion schreef:
    (...)
    Nee, je snapt het niet. Ik kán heel gemeen zijn als je het er zelf naar maakt.
    Maar dat ga ik proberen! Ik ben goed in staren.

    Anw, ik ga even met de trein terug naar Zwolle. Misschien tot vanavond, medebitches (L)


    Goede reis =d

    -gaat plannen bedenken-


    We can only learn to love by loving.

    Stiekem is het wel heel erg leuk om slechte dingen te verzinnen.
    -ookal heb ik nog niks voor jou bedacht-


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    What happened? oO

    DarkPassion schreef:
    (...)
    Daar heb ik nog nooit last van gehad. Ik ben heel goed in een ijskoude bitch zijn. Helemaal als die mensen mij er flink bijgenaaid hebben.

    Ik wordt bang van jou, ik ga dus never ruzie met jou zoeken. (baby)

    Kun je ze niet zo kapot maken door iedereen tegen ze op te zetten en ze dan gewoon helemaal kapot te schelden of zorgen dat iedereen hun genantste geheimen komt te weten en dan vol blijven houden dat jij het niet verteld hebt maar een van hun ? ;x


    We can only learn to love by loving.