• Over een uurtje komt de kapster en het enige wat ik zeker weet is dat ik een stuk van mijn haar af wil. Maar hoeveel en wat voor model? Geen idee. Dus, ik vraag om tips! Ik heb nu geen foto bij de hand, maar mijn haar is ongeveer zo:

    Het is nu nog vrij lang, zeg maar tepel-lengte. Ik heb donkerbruin haar en verf het niet. Er zit een slag in en het is vrij dik en vol. Ik heb lange laagjes en een lok die net te lang is om leuk te zijn maar net te kort om in mijn staart te kunnen.

    Wat kan ik hiermee doen? Ikzelf wil het liever niet mee zo lang, want het is te warm, de wind is vervelend en ik vind het mega saai worden. Toch ben ik ook best bang om het ineens kort te doen. Wat als het enorm tegenvalt? Ik heb jarenlang mijn haren laten groeien juist omdat ik het zo lang wilde. Hebben jullie tips? Foto's van leuke kapsels?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Boblijn?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Tepel-lengte ;'D
    Zelf ben ik wat van het aparte haar en vind dat haar dat zo langs je gezicht hangt als een sluier echt super saai en on-origineel. Dus hieronder heb ik een paar haarstylen die ik vooral leuk vind ^^





    Ik probeer rekening te houden met je slag die je er in hebt, maar anders kun je altijd nog trucjes met de föhn uithalen, haha.
    Let niet op de kleuren, het gaat natuurlijk om het model c:

    [ bericht aangepast op 27 okt 2016 - 16:46 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    @ Windigo

    Hahaha ja dan is het toch meteen duidelijk. :"D En zo is mijn haar dus nu. Saai, hangend en slap. Het zijn zeker leuke kapsels!

    @ Perffect

    Dat is aan de achterkant dan toch kort? Of iig veel verschil in lengte voor en achter? Dat wil ik liever niet, eigenlijk.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    JDM schreef:
    @ Windigo

    Hahaha ja dan is het toch meteen duidelijk. :"D En zo is mijn haar dus nu. Saai, hangend en slap. Het zijn zeker leuke kapsels!

    @ Perffect

    Dat is aan de achterkant dan toch kort? Of iig veel verschil in lengte voor en achter? Dat wil ik liever niet, eigenlijk.


    Een bob is meer het soort kapsel (meestal tot je schouders of korter) en daarin heb je variaties zoals een asymmetrische bob of eentje die aan de achterkant korter is dan aan de voorkant.





    Your make-up is terrible

    Wat is het geworden? ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yonghwa schreef:
    Wat is het geworden? ^^


    Het is zoals de allereerste foto geworden in dit topic! :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    JDM schreef:
    (...)

    Het is zoals de allereerste foto geworden in dit topic! :"D

    Hehe, leuk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yonghwa schreef:
    (...)
    Hehe, leuk.


    Vind ik ook! Het is nog een vrij 'veilige' keuze want ik ben nog niet echt klaar voor iets drastisch, merk ik


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leuk ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JDM schreef:
    (...)

    Vind ik ook! Het is nog een vrij 'veilige' keuze want ik ben nog niet echt klaar voor iets drastisch, merk ik

    Je moet het even opbouwen en tegen de tijd heb je de gekste kapsels :3 Hehe. En dan zijn de hanenkammen buiten gelaten of die wil je hebben, :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.