• Goddamn dirty backstabbing bitches.

    ._.

    En ik heb het helemaal met ze gehad. En dan maar denken dat het je vriendinnen zijn en je ze kunt vertrouwen. Mooi niet dus.

    Iemand enig idee hoe wraak te nemen?

    Liefs!


    Bored.

    Repentance schreef:
    Niet?
    Wraak is sleeeeecht :Y)
    Je kan ook gewoon in een leeg schrift al je gedachten op een hele ruwe manier opschrijven, het dan keihard verscheuren, een keer heel hard gillen, en dan is het over ;d

    Soms mag je toch terug doen wat zij tegen jou hebben gedaan ? ;x
    Soms mag wraak toch? ;x


    None but ourselves can free our minds.

    Ja gewoon iedereen tegen ze opzetten.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    smileforme schreef:
    (...)
    Soms mag je toch terug doen wat zij tegen jou hebben gedaan ? ;x
    Soms mag wraak toch? ;x

    een beetje wel :]
    maar niet te veel (:
    Behalve als je geen schuldgevoel hebt. Dan mag je heel veel wraak nemen, want dan heb je er toch geen last van :]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Hmm.. das lastig. Hoewel ik nooit zo'n voorstander ben van wraak kan ik het me dondersgoed voorstellen als iemand je echt naait. En dan zou ik zeggen: go for it!
    Mijn ideeen zijn: gemene blikken (is al genoemd), en wanneer je opvangt dat ze het over je hebben, direct een rake zin in de ring gooien tegen ze. (Bijv. 'Jij bent een fucking mindless meeloper, weet je dat?')


    No growth of the heart is ever a waste

    Decoy schreef:
    Ja gewoon iedereen tegen ze opzetten.

    Zulke dingen vind ik altijd laf :']
    Dat komt omdat ik zelf op die manier nogal gepest ben vroeger en niet genoeg moed had er tegen in te gaan. Nee, ik vind dat als je een probleem met iemand hebt, dat je het ook zelf moet oplossen. Dan heb je ballen. -My opnion-


    No growth of the heart is ever a waste

    Beukeh :')
    Als je de kans krijgt.

    Ik heb geen ideeen meer ;x


    We can only learn to love by loving.

    Cherished schreef:
    Beukeh :')
    Als je de kans krijgt.

    YEAAAH
    daar ben ik voorstander van.:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Gosh, geen idee wat er gebeurd is maar ehm.. Geen idee. Ik vind iemand mentaal afbreken eerlijk gezegd nogal laag :X.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ha, ik heb het ook mee gemaakt, and guess what?
    Dat kind zit nu helemaal alleen in een klas, zonder ook maar één van haar vroegere vrienden, allemaal tegen haar opgezet, en terecht. :Y) Evil me loves revenge


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Rhoselyn schreef:
    Ha, ik heb het ook mee gemaakt, and guess what?
    Dat kind zit nu helemaal alleen in een klas, zonder ook maar één van haar vroegere vrienden, allemaal tegen haar opgezet, en terecht. :Y) Evil me loves revenge

    Dat vind ik er eerlijk gezegd over gaan, moet je trots op zijn dat je zoiets op je geweten hebt.

    ik had eens superruzie met een meisje,en ik heb toen de hele klas vertelt wat ze had gedaan,later sprak niemand nog met haar :Y).
    ze is zelfs van school verandert (A)
    whahaaa,wat ben ik toch evil ^^
    er was zelfs een populaire jongen die door de klas riep dat hij haar haatte !


    everybody needs a song.

    Je kunt altijd rondverspreiden dat er een zwanger was en dat ze abortus heeft gepleegd en dat ze daarom wat kilo's is aangekomen.
    Dat had iemand bij ons op school gedaan, en kwam ook niet zo goed aan:Y)


    rules don't stop me

    Niets? Of wil je zo laag vallen als hun? Ik begrijp dat je hun nu zo hard wil pijn doen -fysiek of mentaal, maakt wat uit- en eerlijk gezegd wil ik dat nu ook zo graag doen bij een paar van die bitches. Maar ik laat ze links liggen. En dat doe ik omdat ik niet zo laag wil vallen als die backstabbing bitches. Serieus, verspil je tijd niet aan hun, ze zijn het al helemaal niet waard.
    En als je hun echt echt echt wil terugpakken, dan weet ik niets sorry.

    Cherished schreef:
    Beukeh :')
    Als je de kans krijgt.

    Heeeel hard. En met naaldhakken slaan. Die komen hard aan. (cat)

    Bitchfight!


    Bored.