• Oké ik had niks te doen dus heb ik dit bedacht.

    Degene boven je zegt bijvoorbeeld:


    Zou je jaloers worden als de kerstman iemand heel veel kado's geeft en jou niet?

    En dan zegt de volgende ja of nee&die moet dan zelf ook weer iets zegen


    Oké ik begin:

    Zou je jaloers worden als Bill een vriendin heeft?


    Lalalalalalalala.

    jah xD


    zou je jaloers zijn op je bf als zei wel naar een concert mag van iemand waar je super fan van bent en ze neemt de slet uit de klas mee ?


    just love me !

    [over jaloers op iemand die je na-aapt en complimentjes krijgt]
    ligt eraan waarin. ik zie er qua sommige dingen met sommige dingen best wel mainstream uit, dus ik voel me sowieso niet zo snel nageaapt. en anders een beetje, maar ik zou me er ook wel boven voelen staan, ik weet dat mijn echte vrienden mij toch beter vinden :']
    zou jij jaloers worden als ik nu het laatste stukje pizza voor je neus opeet? ^^

    Hangt rvan af hoen soort pizza het is :D

    zou je jaloers worden als we samen in een modellenwedstrijd zaten,en ik voor je neus de eerste prijs wegkaap ^.^


    everybody needs a song.

    nee ;)
    eerlijk is eerlijk:)


    zou jij jaloers worden als ik in een jongens klas zat en jij niet??

    Nee waarom zou ik? xD

    Zou je jaloers worden als Bill bij mij in de klas zat (A) ?


    ars moriendi

    Neen, geen TH-fan x)!
    Zou je jalours worden, won ik een Meet & Greet met een beroemdheid naar keuze? ^^


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    JAA

    Zou je jaloers worden, las je broertje overal heen mag als hij het vraagt, & jij superhard moet zagen om ergens heen te gaan, gewoon omdat jij een meisje bent?


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ja (ik kan nooit ergens heen iok ben blut:X)

    zou jij jaloers worden als iemand beter kan tekenen dan jij?


    the garden where an angel lives

    Nee ^^
    ik kan het tog niet :P

    Zou je jaloers zijn, moest je ex plots een veel mooier meisje als lief hebben? *niet persoonlijk fso ^^*


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    uhu !! ^^


    zou je jaloers zijn als iemand Tom kaulitz van je afpakt ?


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    Uh, nee. Zat jongens hoor. Ik vind wel weer iemand met oversized t-shirts.

    Zou je jaloers zijn als je het jurkje van je dromen aanhad op een feest, en er kwam nog een meisje binnen, mét hetzelfde zogenaamd unieke jurkje aan en bij wie het notabene beter staat?


    History is not hatred.

    Ja ^^
    MYN jurkje :Y)

    Zou je jaloers worden als iemand van je vrindinnen plots beroemd word, omdat zy meedeed met Idool (fso) & jij niet omdat je niet mocht van je ouders, hoewel je mooi kan zingen?


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Neen x)

    Zou jij jaloers worden als je verliefd bent op een jongen en je beste vriendin weet dat niet en ze krijgt er een relatie mee ?


    Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today <3

    Neen x)

    Zou jij jaloers worden als je verliefd bent op een jongen en je beste vriendin weet dat niet en ze krijgt er een relatie mee ?


    HEEL ERG. (ik ben al jaloers als de jongen waar ik verliefd op ben met een meisje praat :S)
    maarik zou het wel aan mijn bf vertellen.

    Zou jij jaloers worden als jij en je vriendin naar een ToHo conert gaan en daarna Tom tegenkomen die op je vriendin gaat geilen?:


    So far away..

    Nee:Y)

    Want ik mijn eigen dreamboy :'D Zie fotoboek - hoofdmap

    Zou jij jaloers worden als jouw favo TH-er jouw beste vriendin een ijsje aanbied?


    a figment of your imagination