• Oké ik had niks te doen dus heb ik dit bedacht.

    Degene boven je zegt bijvoorbeeld:


    Zou je jaloers worden als de kerstman iemand heel veel kado's geeft en jou niet?

    En dan zegt de volgende ja of nee&die moet dan zelf ook weer iets zegen


    Oké ik begin:

    Zou je jaloers worden als Bill een vriendin heeft?


    Lalalalalalalala.

    ja x)


    zou je jarloers worden als iemand anders er met jou vriendje ervandoor gaat?

    Like Duuuh Ö !
    & ook ongelooflijk Boos !

    zou je jaloers worden als wij allebei een kraslootje krijgen,en ik een miljoen win,en jij niks xD ?


    everybody needs a song.

    jaa :P

    zou je jaloers zijn als een vriendin naar een geweldig concert gaat en jij niet mag ?


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    nee
    zou je jarloers zijn als je knuffeldier en vandoor gaat met je vriendje


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    jaah ><
    zou je jaloers zijn moest je hond de hele tijd bij je vriendin zitten en niet bij jou?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nee, normaliter zit 'ie wel bij mij :P

    Zou je jaloers zijn als je crush na maanden verliefd zijn voor je ogen een ander vraagt?


    We're the dreamers and this is our dream!

    Duuh, heel erg ja

    Zou je jaloers zijn als je niet mee mag naar de cinema met je beste vrienden?


    Happiness is The Soundtrack Of My Life :')

    Nee

    Zou je jaloers zijn als je vriendin verliefd is op de jongen waar jij verliefd op bent?

    ja

    Zou je jaloers zijn als je vriendin naar jou lievelings vakantieplekje gaat en jij thuis moet blijven?

    nee ik ga toch nog wel een keertke :P
    zal jij jaloers zijn als je je beste vriendin ziet zoenen met tom kaulitz?


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Aan de ene kant wel maar aan de andere kant zou ik het wel leuk voor haar vinden
    Zou je jaloers worden als je zusje het gene wel zou krijgen wat zij graag wou en jij niet?


    You can't touch music but music touch you

    ja

    zou jij jaloers worden als jij thuis moet blijven en je broertje/zusje mee mag op vakantie?


    ~ $ &#1048;&#1048; $ ~

    jaahh!!!!xD:P
    zou je jaloers wordn als je degene die jij leuk vind , ziet zoenn met een ander??


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Jaah xD

    Zoude gij jaloers worde als k zeg dak 1000euro zou krijge vr nieuwjaar gwn vr te gaan shoppe??

    ja!!

    zou ge jaloers worden als u beste vriendin ineens veel meer tijd aan haar lief zou besteden dan aan u?


    You're a star in heaven.