• Ik was deze middag naar de opticien geweest voor een bril. Vorig jaar had ik nog geen bril nodig en nu heb ik ineens een bril nodig voor het rechteroog -2 en het linkeroog -1,75, maar daar gaat het niet over.

    Ik was dus heel lang aan het kiezen tussen een bril en uiteindelijk bleven er nog drie over. Dus ik zo heel de tijd voor de spiegel zitten afwisselen en dan moest ik altijd naar mijn mama en naar die mevrouw kijken en dan zeiden zei welke de beste was. Die zaten daar zo altijd super serieus en bestuderend te kijken, ik moest echt altijd super hard lachen. We geraakten er maar niet uit dus riep ze haar collega. Dus die gast komt meekijken en dan staan er zo drie mensen super serieus te kijken. De mevrouw keek heel geconcentreerd, de man stond wat te knikken en mijn mama stond daar zo met haar vinger op haar wang, zo een typische denkpositie.

    Natuurlijk kreeg ik de slappe lach, ik kon dat niet meer dan vijf seconden ofzo uithouden. :')


    Only losers can act the way you do

    Dat is echt heel droog x'D


    For once I want to be the car crash.

    Geweldig toch x'D Mij staan een heleboel brillen niet, maar toch heb ik al zes jaar een bril en al 4 jaar lenzen n_n
    En mijn zus vroeg de andere klanten om advies toen zij haar bril aan het uitzoeken was, dat was ook grappig
    (lol)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik snap er niks meer vn,ik merk dat ik minder goed kan zien,en dn ga ik naar de opticien en dn zeggen ze dat ik naar de oogarts moet,en dan ga ik daar heen en dn zeggen ze dat er niks met mijn ogen is,en als ik naar GGD ga zeggen ze weer vn wel.Ik snap er geen kl*** van!


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Hahaa.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Ik had hetzelfde voor (: Maar ik vond het niet zo erg, want ik wou zo graag een bril!xD Maarja, dat meneertje hielp me zo kiezen en uiteindelijk is er toch 1 uitgekomen.. Weliswaar m'n tweede keus, want m'n 1stekeus bleek m'n beste vriendin al te hebben^^


    Life is a climb, but the view is great <3