• mijn eerste zoen was vorig jaar, met een kneusje, het was 4 uur snachts en we waren met de klas aan het kampere gwn los van school zegmaar, en toen dede we doen durven of de waarheid en toen moest ik een jongen zoene, die ik toen leuk vond, en dat heb ik gdaan......


    BAGGER ZOEN! echt waar, heb betere gehad


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    1 woord : JAKKES !


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Die heb ik nog tegoed. (:


    hoi, jij bent leuk.

    Je wilt het niet weten. ;x


    -

    het was egt: BAH!!


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Ik laat het je wel weten als ik hem heb gehad


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nog niet gehad xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Verwachts, maar ik heb hem totáál verneukt ¬¬'


    En trouwens,wat vinden jullie er allemaal zo vies aan? .__.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2009 - 19:21 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Ik zet wel een normale reactie neer.
    Mijn eerste zoen was heel liefdevol. -zonder tong-
    Ik wacht wel.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2009 - 19:34 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    NocteObscura schreef:
    Je wilt het niet weten. ;x




    Jewl


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    Ik weet 't nog niet.


    "I shut my eyes in order to see.'

    NocteObscura schreef:
    Je wilt het niet weten. ;x
    Ik wel (nerd)

    On topic:

    Daarmee bedoel je toch gewoon een zoen op de mond zonder tong hé? Pff, die was heel stom. Omdat we de taak hadden om af te wassen, de eerste dag, hadden we pas gedaan met af wassen toen de rest al zeker een kwartier terug bij hun klas was voor elkaar beter te leren kennen. We kregen dan een kwartier extra zodat we ook een pauze hadden en we gingen heel ver in het bos. Het was durven, durven of durven en natuurlijk moest ik kussen met mijn beste vriend. Ik bedoel; hij is wel aardig maar hij is een nerd en hij was vroeger verliefd op mij. ._.


    Only losers can act the way you do

    Mmm, best wel raar.

    Wunderkind schreef:
    Die heb ik nog tegoed. (:


    when words fail, music speaks.

    Mijn eerste zoen was walgelijk, want ik was lodderzat en dat meisje (ja, het was nog met een meisje) ook. -en ja,ik ben hetero. Ik heb alleen soms mijn kuren als ik zat ben-

    Destroyed schreef:
    (...)Ik wel (nerd)

    On topic:

    Daarmee bedoel je toch gewoon een zoen op de mond zonder tong hé? Pff, die was heel stom. Omdat we de taak hadden om af te wassen, de eerste dag, hadden we pas gedaan met af wassen toen de rest al zeker een kwartier terug bij hun klas was voor elkaar beter te leren kennen. We kregen dan een kwartier extra zodat we ook een pauze hadden en we gingen heel ver in het bos. Het was durven, durven of durven en natuurlijk moest ik kussen met mijn beste vriend. Ik bedoel; hij is wel aardig maar hij is een nerd en hij was vroeger verliefd op mij. ._.


    Arm schaap. :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?