• mijn eerste zoen was vorig jaar, met een kneusje, het was 4 uur snachts en we waren met de klas aan het kampere gwn los van school zegmaar, en toen dede we doen durven of de waarheid en toen moest ik een jongen zoene, die ik toen leuk vond, en dat heb ik gdaan......


    BAGGER ZOEN! echt waar, heb betere gehad


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    Haha, die van mij was in een woord; Romantisch.

    Ik was 11, en het was in Italië op een camping aan zee. We zaten dus op een muurtje te staren naar zonsondergang en toen zoenden we. Met tong ja.

    In totaal heb ik met 6 mensen gezoend, hoevaak weet ik niet meer. De laatste keer was eergister.


    a figment of your imagination

    Ik was 12 of 13 , hij had al eerder gezoend en ik dus niet xD het was goed en ook best wel lekker xD midden op straat iedereen stond te kijken uit het raam , en sommige die voorbij kwamen die vloten was wel leuk xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Best wel heel ongewild & ranzig. =]


    None but ourselves can free our minds.

    Wat ik nog steeds niet snap:
    waarom vonden/vinden jullie het zo vies?


    your eyes are like stars in the night.

    Hush schreef:
    (...)
    Dat maakt toch niks uit? De leeftijd bedoel ik,
    Vind ik ook niet, maar ach, dat is gewoon daarom dat de mensen dat interessant vinden, denk ik :')

    [ bericht aangepast op 3 nov 2009 - 20:10 ]


    Only losers can act the way you do

    raar maar goed (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    De myne was best romantisch en liefdevol. Ik was toen net geen 13.
    Het was niet zo vies als de meeste hier, ik snap eigenlijk ook niet wat er vies aan is :')


    Let's do this poo

    Nog niet gehad :')


    Never run out of reasons to smile...

    Wunderkind schreef:
    Die heb ik nog tegoed. (:


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Fantastisch (;


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    In de bios aan het einde van de film ^^
    maar hij was nogal 'wild' want we wouden verder gaan maar we hadden iets vergeten xD

    Die van mij was om kwart over twaalf op 1 januari 2009. Ik zal dat tijdstip en die dag nooit meer vergeten. Hij verbleef in hetzelfde hotel als ik en Eva met nieuwjaar. Ik ben daarna meteen m'n mond gaan wassen en in bed gaan liggen, want ik had geen zin meer in de avond. De kus was niet slecht, maar het was slecht dat mama tijdens de kus aankwam lopen en stond te roepen dat ik naar binnen moest omdat het te koud was.
    Ik schaamde me dood.


    rules don't stop me

    Holly schreef:
    Die van mij was om kwart over twaalf op 1 januari 2009. Ik zal dat tijdstip en die dag nooit meer vergeten. Hij verbleef in hetzelfde hotel als ik en Eva met nieuwjaar. Ik ben daarna meteen m'n mond gaan wassen en in bed gaan liggen, want ik had geen zin meer in de avond. De kus was niet slecht, maar het was slecht dat mama tijdens de kus aankwam lopen en stond te roepen dat ik naar binnen moest omdat het te koud was.
    Ik schaamde me dood.


    Oei dat is wel minder :S

    Bij mij viel het mee. Ik zat enkel 1x eventjes met mijn tanden tegen zijn tanden (cat)


    -

    Het was heel mooi, liefdevol en perfect eigenlijk. Alleen die jongen en ik zeggen nu niets meer tegen elkaar. Mijn vriend zoent wel beter, dan die jongen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.