• mijn eerste zoen was vorig jaar, met een kneusje, het was 4 uur snachts en we waren met de klas aan het kampere gwn los van school zegmaar, en toen dede we doen durven of de waarheid en toen moest ik een jongen zoene, die ik toen leuk vond, en dat heb ik gdaan......


    BAGGER ZOEN! echt waar, heb betere gehad


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    Bij mij was 'ie perfect, al was dat misschien omdat ik aangeschoten was en de stemming er goed inzat ;P.

    Ik heb nog niet gezoend (huil)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Het was me de jongen waar ik nu nog op ben ;x
    Twas ni zo érg als vele zeggen,


    Learn from yesterday , live for today and hope for tomorrow.

    nog nooit ECHT gezoend (huil)(huil)
    oeps ik heb hier al eens op gereageerd ;x

    [ bericht aangepast op 6 nov 2009 - 19:40 ]


    You are beautiful, you are love.

    Eigenlijk snap ik niet waarom sommige mensen met een huilemoticon zeggen dat ze nog nooit echt gezoend hebben ;x


    Only losers can act the way you do

    Ongemakkelijk

    Destroyed schreef:
    Eigenlijk snap ik niet waarom sommige mensen met een huilemoticon zeggen dat ze nog nooit echt gezoend hebben ;x

    Omdat ze daarvan balen, I guess.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat ik me trouwens afvraag, vinden jullie het belangrijk om je eerste zoen te krijgen met iemand waar je gevoelens voor hebt? (:


    -

    Wunderkind schreef:
    Die heb ik nog tegoed. (:


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Wunderkind schreef:
    Die heb ik nog tegoed. (:


    Happiness hit her like a train on a track

    Asphyxia schreef:
    (...)
    Omdat ze daarvan balen, I guess.
    Ja, langs de ene kant snap ik dat wel maar langs de andere kant heb ik zoiets van; het zal wel komen, verwacht of onverwacht, vroeg of laat. Wacht er niet op, dat verpest het alleen maar.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2009 - 20:22 ]


    Only losers can act the way you do

    perfect hij had geeneens door dat het me eerste zoen was:D en dat weet hij nog niet(A)


    I live in myn own Cinderella story .

    Goed/Leuk/Geweldig, maar ik heb er daarna nog wel betere gekregen.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Geweldig


    Stop holding me under and let me breathe.

    Mijn eerste zoen was alles behalve romantisch >.<
    Het was met mijn vriendje tijdens doen, durf of de waarheid xD

    Ik was 12 jaar en ik had nog maar 1 dag met hem en toen deden we doen, durf of de waarheid en toen moesten we elkaar 5 seconden zoenen xD

    Lekker romantisch dus xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.