• Hééy,,
    ik ga een nieuwe quiz maken,,Titel is nog onbekend want ik wet er geen ,,weet je er een zeg maar want k kweet n1ks
    Hier gaat t over :

    Jullie wonen op hawaii,,Op een moment komen 4 jongens daar op vakantie en gaan jullie daar veel mee om..er gebeurt van alles en sommige hebben meteen een nieuwe liefde,,maar op het einde gaan de jongens weer weg en dan..............

    Rollen die er zijn :

    Vriendin Bill: [BEZET]>> TOMxKxBITCH
    Vriendin Tom: [BEZET]>>FuckMyGuitar
    Vriendin gustav: [BEZET]>>GUSTIPIRAAT
    Vriendin Georg:[BEZET]>> TOMPIRAAT

    BF Bill: [BEZET]>>BILLxKxBITCH


    1 goeie vriendin van de hoofdrol Speler
    -imperd


    Zus van de hoofdrol speler: [BEZET]>>xPatrieszx

    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Hobby:
    Foto van je zelf:
    Tekstje:

    Als je er tog nog in wil zeg ff wat je wil en ik verzin r wel iets op :)

    Liefs Roxy

    ik ehb een titel,!!! Aloha Boys of Or Dreams!!


    *He's the one.

    BF BILL


    Lalalalalalalala.

    Vriendin Georg


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Vriendin Georg


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Mense er zijn er nu 3 voor Georg...

    wie moet k nu..........

    Help

    Mij natuurlijk :'D. Nee je moet het zelf weten..


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Mag ik nou BF Bill zijn?


    Lalalalalalalala.

    TOMPIRAAT ofcourse<33


    Lalalalalalalala.

    Kheb er nog een aantal nodig WIE ????

    En als je de rol nie leuk vind maak k er wel een voor je

    Ikkuu wil een rol (A)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ikkuu wil een rol (A)


    Wat voor eens zeg maar ^^

    Naam: Romy
    Leeftijd: 18
    Karakter: Sex, drank und Rock&Rol
    Hobby: Uitgaan en Feesten en Shoppen met vriendinnen
    Foto van je zelf: http://buzznet-63.vo.llnwd.net/assets/users16/kikikannibal/default/Kiki_kannibal_Yellow_diamond-_topaz--large-msg-119561615507.jpg
    Tekstje:
    Yoo mensjes :'D.
    Ik ben Romy en ik ben 18 jaartjes jong. Ik woon op het pratige eiland Hawaï. Mm, ik rij in een Rode bmw cabrio en niemand mag aan mijn auto zitten!. Uhm, ik hou van me vrienden. Ik ben goed in zingen, dansen en ik speel gitaar. Ik heb dan ook een Zwarte Hello Kitty Gitaar ^^. Ik weet niet of je het al gemerkt had, maar ik ben dus rijk. Ik mag en kan alles. Ego? Jaa. Problemen mee? Nee, niet dat ik weet. Maar als je slim bent ga je niet met me flirten want ik kan niet lang een relatie volhouden, want ik heb nog nooit de ware gevonden. Uhm ik ben fan van Tokio Hotel. En van Die Mannequin. Uhm veder ben ik heel normaal denk ik, jaa volgens mij hebben we alle bijzonder heden gehad. OHHHWWW wacht ik ben iets vergeten :'D. Ik heb 3 piercingen. 1 tong en 2 op me buik. Veder heb ik een Tatto op pols, een zwarte ster met een hart er in. Maar ik moet weer gaan want ik moet met me auto gaan tanken.
    Loveyouguys <3.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Naam: Siham

    Leeftijd: 17

    Karakter: Bitchy,lief,vermoeiend,humoristisch&hard to get

    Hobby: Shoppen met Bill&muziek luisteren

    Foto van je zelf: http://i2.photobucket.com/albums/y34/CreamStar/Peoples/hanna_beth--large-msg-116406338474.jpg

    Tekstje:


    Haay people<3.Ik ben Siham en ben 17 jaartjes jong.Ik zal blij zijn als ik 18 wordt,want mijn ouders zijn zo fucking streng,ik mag ook bijna nooit naar Bill omdat ze vinden dat hij een verkeerde invloed op me heeft.Maar ik hou van hem,en hij van mij,gewoon als vrienden.Daarom ga ik snachts altijd het huis uit en dan kan ik naar Bill toe.Ik ben van plan om binnekort ook bij hem en Tom in te trekken want ik wordt er gek van.Verder hou ik van shoppen en van Tokio Hotel.Oh shit mijn moeder komt me controleren¬¬'.Daaaaagh kinders x3


    Lalalalalalalala.

    Mense nog iemand ??

    ik moet nog 3 vriendinne hebbe