• Hjee!^

    Ik heb een vraagje. Wanneer is het eerstvolgende concert in België??
    Ik heb al een topic gemaakt over niet naar concerten mogen, wel... Nu mag ik gaan, naar het eerstvolgende concert!!! Dus dank aan iedereen die me tips heeft gegeven! Ik lieft jullie voor altijd! Het is eigenlijk grappig gegaan. Ik heb 10 redenen opgeschreven waarom ik naar een concert zou mogen. Mijn papa had eerder die dag een kaartje van Sherpa meegenomen. Ik dacht dat ie dat zei om te lachen, dat doet ie wel meer. Dus heb ik hem toen dat blad laten tonen met m'n redenen. En hij zei dat het goed was!^ Hij heeft het zelfs officieel gemaaktxD Op een curcusblad xD. Hij schreef van: 'Ik, *naam vader* en *naam moeder* verklaren dat dochter *mijn naam* een ticket verdient voor de groep TOKIO HOTEL.' Met mijn handtekening en die van m'n ouders xD Het is inderdaad belachelijk, maar het geeft me hoop, en ik ben zeker dat ik mag. Maar, terug naar de topic.

    Weet iemand van jullie een datum wanner Tokio Hotel voor het eerst terug een concert in België geeft? Geen festival waar ze komen, bv. zoals WB, maar echt een concert alleen van TH.

    Bedankt^

    xx.

    Volgens mij zijn er nog geen datums bekent, dus je zal ng ff moete wachten denk ik :(

    x

    In België zou ik het niet weten, maar in NL volgend jaar pas dus ik denk hetzelfde.

    Maar ik denk zo: er komt een nieuw album en wat hoort er bij een nieuw album? Een nieuwe tour =)
    Dus ik denk na het album, rond maart/april. Pas volgend jaar wel, dat zeker:(
    Maar leuk dat je naar volgende TH concert mag:D


    bla bla bla

    ja volgensmij ook volgend jaar pas


    Je moet worden wie je bent.

    In België zou ik het niet weten, maar in NL volgend jaar pas dus ik denk hetzelfde.

    Maar ik denk zo: er komt een nieuw album en wat hoort er bij een nieuw album? Een nieuwe tour =)
    Dus ik denk na het album, rond maart/april. Pas volgend jaar wel, dat zeker:(
    Maar leuk dat je naar volgende TH concert mag:D

    De Nieuwe Cd Komt Wel In Oktober Uit In Belgie!!
    Dus Ik Denk Da Maart April Een Bekke Laat Is Ik Denk Eerder Januari,,Februarie!!!,


    A Shipwreck In The Sand

    Volgend jaar pas. Dat zei Bill op werchter.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Volgend jaar pas. Dat zei Bill op werchter.

    Egt??
    Heeft Die Da Gezegt!!???
    Precies NI Gehooord


    A Shipwreck In The Sand

    Ik had gehoort dat het in NL in maart is, dus zal ook wel rond die tijd in BE zijn

    Ik ben blij dat de tips geholpen hebben; en das kei leuk dat je nu een officiel document hebt x'D Alleen komen ze niet meer terug dit jaar, spijtig genoeg! Waarscheinlijk zal het begin 2009 zijn, denk ik. x(flower)


    Tanya is de beste.

    Leuk dat je mag gaan !
    Kan ik niet over meespreken :(
    Mag er nooit naartoe vn mun ouders :(

    Maar Bill zei volgend jaar dus :D

    (...)
    De Nieuwe Cd Komt Wel In Oktober Uit In Belgie!!
    Dus Ik Denk Da Maart April Een Bekke Laat Is Ik Denk Eerder Januari,,Februarie!!!,


    De dvd komt in oktober uit, de cd is uitgesteld naar 2009;)


    bla bla bla

    tmf-awards denk ik als ze komn:( hoop ik toch want vorig jaar wrn die geweldig hier!


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Eehm, binnenkort, maar ik weet niet precies wanneer... Ik heb ergens gehoord dat het best snel is.... Maar kan ook gelogen zijn..

    (...)
    Egt??
    Heeft Die Da Gezegt!!???
    Precies NI Gehooord
    Ja hij zie iets van the last concert here this year ofzo, aan het einde voor monsoon


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ik ben blij dat de tips geholpen hebben; en das kei leuk dat je nu een officiel document hebt x'D Alleen komen ze niet meer terug dit jaar, spijtig genoeg! Waarscheinlijk zal het begin 2009 zijn, denk ik. x(flower)

    Jhaa, officieelxD
    Ma echt.. Zo laat?? Ohneej..

    (...)
    Jhaa, officieelxD
    Ma echt.. Zo laat?? Ohneej..


    Ik denk het; maar schiet me niet af moesten ze later of vroeger komen hé :P x


    Tanya is de beste.