• Jah mensen, wat zouden jullie willen als superkracht?

    Ik zou de tijd willen kunnen beinvloeden. Sneller laten gaan en kunnen laten stoppen.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Tranquillity schreef:
    Ik weet het niet, er zijn nogal vaak dingen waarbij ik denk van 'oeh, dat zou ik wel willen.' :'D


    Just a simple "I love you" (:

    ik wil supper sterk zijn en kunnen vliegen =D


    I'm your biggest night mare

    Ik zou wel willen van gedaantes kunnen veranderen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    vliegen en ontzichtbaar worden, kan ik tegen het plafond vliegen en ontzichtbaar en dan moet ik niet naar school ^^
    en gedachtenlezen =)


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ik zou wel willen kunnen vliegen, lijkt me echt geweldig xD
    ik zou geen gedachten willen lezen, gedachten zijn prive, en anders zal niets meer een verassing meer zijn van hoe iemand reageert, en dat is nou leuk aan leven.
    hetzelfde geld voor in de toekomst kijken, dan kan je nooit meer verrast worden >.<
    Wel zou ik willen kunnen helen, of allesvernietigende stralen uit mijn handpalmen laten schieten, misschien wil ik kunnen teleporteren, maar dan leer je nooit hoe het is om je best ergens voor moeten doen om ergens te komen, want je kan overal binnen een seconde zijn, of ik zou onzichtbaar willen worden, of ik zou alle talen willen kunnen spreken, of een soort van wolverine willen zijn, of avatar XD
    zijn dat genoeg superkrachten? :P


    Liever spijt van wat je hebt gedaan, dan van wat je niet hebt gedaan.

    Clouds schreef:
    Tijdreizen

    Dat of Shapeshifting ;')

    [ bericht aangepast op 8 dec 2009 - 13:47 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Door de tijd kunnen reizen en laten versnellen, vertragen en stop zetten. Gedachten van ieder dier en mens kunnen lezen. Precies kunnen weten waar iemand zich bevindt, als je aan die persoon denkt. Onzichtbaar kunnen worden, kunnen vliegen en mezelf kunnen healen. Alle talen kunnen spreken, alles direct kunnen leren door het gewoon eens te lezen en het dan nooit meer vergeten. Een heel goed geheugen kunnen hebben. Van gedaante kunnen veranderen, dingen kunnen laten bewegen door me erop te concentreren. Water, aarde, vuur en lucht kunnen beheren en me naar verschillende plaatsen kunnen zappen. Onder water kunnen ademen en mensen kunnen stop zetten, maar dat de tijd nog wel door gaat, mensen dingen kunnen influisteren. etc.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2009 - 14:10 ]


    All was well.

    ontzichtbaarheid :D (alleen wanneer ik het wil of course) maar wat diegene boven mij allemaal opnoemt is ook heel cool

    [ bericht aangepast op 8 dec 2009 - 14:03 ]


    Second star on the right and straight on till morning

    Tijdreizen ^^


    Life is hard and then we die

    Ik wil gewooon alles kunnen wat jullie al gezegd hebben:Y)


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Geld kunnen tovere =)


    Stop wishing, Start doing..

    gedachten lezen, tijd beheersen, terug in de tijd kunnen : )


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik wil de tijd kunnen terugdraaien


    Some people make the world special just by being in it

    Hannahisleuk schreef:
    Gedachten lezen lijkt me wel vet :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Vliegen, onzichtbaar zijn, gedachten lezen en ik wil kunnen zorgen dat William Moseley hierheen komt. ;'D


    hoi, jij bent leuk.