• Jah mensen, wat zouden jullie willen als superkracht?

    Ik zou de tijd willen kunnen beinvloeden. Sneller laten gaan en kunnen laten stoppen.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik wil alles wel (A)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Euhmmmm....
    ik zou er zoveel willen xp
    maar ik denk dat gedachten lezen m'n favo is XD


    No Weird, No Fun!

    er zijn veel dingen,
    maar ik denk dat het toch zou zijn,
    dat ik alleenmaar in mijn vingers hoef te knippen en datgene wat ik af wil hebben, is af :Y)

    :)

    Gedachtenlezen en in de toekomst kunnen kijken.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Onzichtbaar


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Vliegen _O_


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Ruimte-tijd manipulatie lijkt me wel cool XD
    Radioactive straling genereren/manipuleren lijkt me ook wel cool (zoiets als energie die je laptop nodig heeft om aan te gaan en te blijven)
    Wat me ook wel cool lijkt, is om een technopath te zijn. Je kan dan techologische dingen manipuleren :D
    Eletric manipulation lijkt me ook wel wat x']


    You don't know how strong you are, until being strong is the only choice you have

    Hannahisleuk schreef:
    Gedachten lezen lijkt me wel vet :'D


    Just a simple "I love you" (:

    De tijd stilzetten, zodat alles en iedereen op de wereld bevriest. dingen kunnen laten verplaatsen en wegtoveren. mijzelf kunnen laten verplaatsen, en onzichtbaar kunnen maken, gedachten lezen...

    [ bericht aangepast op 13 dec 2009 - 19:03 ]


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    De beste keuze.
    De superkracht om elke superkracht die je je maar kunt bedenken te hebben. ^^


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    De tijd kunnen stil zetten :Y)

    door alles heen zien en horen


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Gewoon alles. XD


    Smiling but close to tears.

    Ferox schreef:
    Gedachtelezen, tijdreizen, kunnen vliegen, kunnen ademen onderwater en de tijd beheersen :')