• Dat vroeg ik me af; hoe verliep jou eerste keer verliefd zijn? Verwoestte het je? Of werd het iets en was je de gelukkigste mens op aarde? Of wat dan ook, vertel het me.
    (nerd)


    Only losers can act the way you do

    Het 'verwoest' me alleen maar. 0_0


    "I shut my eyes in order to see.'

    Yankee schreef:
    Het 'verwoest' me alleen maar. 0_0


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Uhm, stiekem ben ik nog steeds gek op hem. Tenminste hij was de eerste jongen waar ik écht écht écht gek op was. We spreken elkaar nog wel heel af en toe en ik heb hem laatst nog gezien -woont ver weg :'DD- maar das nu al bijna zo'n 6/7 jaar geleden dat dat begon :'DDD. Meestal ging ik er kapot aan, maar andere keren was ik ook weer het gelukkigste mens op aarde. Was verschillende en hing van de shitsituatie af waar we ons dan weer in verwerkt hadden :'D


    Wie du mir, so ich dir.

    Het verwoestte me compleet. ;x


    We can only learn to love by loving.

    Ik kan me de eerste keer dat ik verliefd was nieteens meer herinneren. Volgesmij was dat op de basisschool, en het was niet wederzijds. Maar dat was niet echt serieus ofzo.
    De eerste keer echt serieus was heel fijn, want het was wel wederzijds, en we waren 4 maanden heel gelukkig :] Totdat ik het verpestte :x


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nicol schreef:
    Het verwoestte me compleet. ;x


    Never give up the thing you believe in...

    Slecht.

    In groep 8 werd ik verliefd op een jongen uit mijn oude klas. Hij dacht dat ik al op hem was in groep 7. Maar dat was niet zo. In groep 8 gebeurde dat. Maar in groep 7 was hij op mij. In groep 8 ik op hem. Maar hij niet op mij. Dus dat was heel erg jammer. Ik heb er toen meer dat een half jaar mee rond gelopen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Slecht.

    In groep 8 werd ik verliefd op een jongen uit mijn oude klas. Hij dacht dat ik al op hem was in groep 7. Maar dat was niet zo. In groep 8 gebeurde dat. Maar in groep 7 was hij op mij. In groep 8 ik op hem. Maar hij niet op mij. Dus dat was heel erg jammer. Ik heb er toen meer dat een half jaar mee rond gelopen.
    Dat is wel, ehm, stom.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2009 - 19:31 ]


    Only losers can act the way you do

    Het maakte me verdrietig omdat ik nooit daar die jongen durfde te stappen en te vertellen dat ik hem leuk vond.. : (


    You can run but not hide

    Yankee schreef:
    Het 'verwoest' me alleen maar. 0_0

    Ik was eerst jaaaren verliefd en toen heb ik hem via een briefje gevraagd en hij zij 'Ja!' (: maar na een jaar maakte hij het uit, want we deden bijna niks meer... (basisschool-liefde x''D)


    You are beautiful, you are love.

    Prada schreef:
    Het maakte me verdrietig omdat ik nooit daar die jongen durfde te stappen en te vertellen dat ik hem leuk vond.. : (

    Daar had ik ook last van. Ik wist niet eens óf hij me wel leuk vond.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Eerste keer echt smoorverliefd (daarvoor ook wel, maar dat was wel minder) was op Matthijs, we zijn sinds maandag een jaar samen : D


    Mew <3

    Cosmia schreef:
    Eerste keer echt smoorverliefd (daarvoor ook wel, maar dat was wel minder) was op Matthijs, we zijn sinds maandag een jaar samen : D
    Proficiat ;D


    Only losers can act the way you do

    Dat heb ik nog tegoed.


    Just a simple "I love you" (: