• Dat vroeg ik me af; hoe verliep jou eerste keer verliefd zijn? Verwoestte het je? Of werd het iets en was je de gelukkigste mens op aarde? Of wat dan ook, vertel het me.
    (nerd)


    Only losers can act the way you do

    Yankee schreef:
    Het 'verwoest' me alleen maar. 0_0

    Eerst maakte het me gelukkig en nu verwoest het me enkel op deze moment.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Het heeft me niet verwoest, maar het is ook nooit iets geworden. Soms vind ik het jammer dat het nooit iets is geworden, maar stiekem vind ik het niet erg. Anders was onze vriendschap misschien wel verwoest. En dat is nu niet zo (:


    Happiness hit her like a train on a track

    Yankee schreef:
    Het 'verwoest' me alleen maar. 0_0

    de eerste 4 maanden waren perfect.. totdat het uit ging..


    I live in myn own Cinderella story .

    Het ging pretty good. Tot een 'vriendin' van me, hem inpikte.


    Let's do this poo

    mijn 1e x verliefd zijn toen wist ik wss nog niet eens goed wat verliefd zijn echt betekend. xD nu haat ik verliefd zijn. ;P


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Ik was 5 jaar geleden gek op hem.
    Nu zie ik hem sinds 2 maanden weer, is dat gevoel nog niet weg zeg ><


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    De allereerste keer was een nachtmerrie, denk ik. Ik kan het me niet goed herinneren, ik ben goed in slechte herinneringen ver weg te stoppen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Meer ups dan downs.
    Vergeleken met de tweede keer toch.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2009 - 19:53 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    De eerste keer dat ik écht verliefd was heb ik echt verschrikkelijk veel geleerd over mezelf. Daar ben ik heel dankbaar voor. Al vind ik het jammer dat ik sommige dingen leerde op een nou jah "foute" manier.
    Maar ik hou nog steeds ontsettend veel van haar.
    She was my first love, I wouldn't forget that.


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Het was een regelrechte blunder. o.o
    (dat was kalverliefd zijn, toen)
    Like, ik zat in het kleutertje. ik was echt wel zo verliefd op een jongen van mijn klas die zo heel schattig was. en hij had een vriendin. dus ik zo iedereen rondvertellen dat ik met die jongen had, komt die jongen daar achter dat ik dat vertelde. en toen had die vriendin het uitgemaakt. en steeds wanneer hij naast een ander meisje ging zitten werd ik zo heeeeel jaloers. (wat wil je, ik was 5 ofzo)

    [ bericht aangepast op 7 nov 2009 - 19:59 ]


    You'll never dream alone. <3

    Ik vond het geweldig :9~ want het was wederzijds en we hebben 2 maand wat gehad.


    -

    Ik ging dood. Van de zenuwen, en al die vlinders in mijn buik.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik en myn nicht waren verliefd op dezelfde jongen; en we hebben gekaart over wie hem kreeg en wie niet. Hij heeft voor mij gekaart. Raar hé ? Maar toen was ik nog heel jong :'D


    None but ourselves can free our minds.