• Die van Leraren tenminste.
    Ik en Charlotte (Charlisle) doen samen Cambridge Engels, dat is een soort van "extra" Engels voor mensen die hun normale lessen saai vinden. Je krijgt dan in de vierde (dit jaar voor ons) een jaar les, en in de vijfde, en in de vijfde moet je dan ook nog eens een examen halen. Dat examen is dan wel internationaal erkend, waardoor je op alle universiteiten in de wereld toegelaten kunt worden, omdat ze dan zeker weten dat je het hoogste niveau van Engels spreekt.
    Dus ik en Charlotte doen die lessen nota bene BUITEN onze normale lessen. En toen hadden wij vrijdag samen met de andere 80% van de klas ons huiswerk niet af. Die vrouw flipte. En nu heeft ze ons allemaal een witte kaart meegegeven die door je ouders ondertekend moet worden, en moeten we deze zin 50 keer opschrijven en inleveren met een handtekening erboven. Komtie:

    Given the fact that my school has organised special Cambridge lessons for only a small selection of the students in the forth year, my teacher takes the time to prepare these lessons and answer all the questions we could possibly have, not to mention the fact that my parents have to pay extra for these lessons, the least I can do is to make sure that I bring all the necessary equitment, do my homework and make sure I profete from this course as much as possible.

    50 KEER
    Die vrouw denkt dus echt dat wij niets beters te doen hebben met ons leven dan lompe, onnutige zinnetjes opschrijven.
    Ik haat haar.
    Bedankt voor iedereen die mijn gezeik aan wilde horen.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2009 - 13:29 ]


    rules don't stop me

    Dat is minder.Knoop pennen aan mekaar of gebruik kobon papier.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Waar slaat dat op?!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Is dat één zin?! oO Dat mens is echt getikt ='D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Haha, she's nuts. nee serieus, ga protesteren of zo. Dat is toch geen een zin?

    Das zo kut. Ik doe ook ongeveer wat jij doet, maar zo zijn ze niet bij ons. o_______o


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ja, en dat voor 1 keer mijn huiswerk niet af hebben.
    Iek haat har.


    rules don't stop me

    Holly schreef:
    Ja, en dat voor 1 keer mijn huiswerk niet af hebben.
    Iek haat har.
    `
    Slaan, gewóón slaan.
    Dit is mishandeling, dus waarom zou jij haar ook niet gaan mishandelen? *moordzucht* *shaggerijnig*


    your eyes are like stars in the night.

    Keelhauled schreef:
    (...)`
    Slaan, gewóón slaan.
    Dit is mishandeling, dus waarom zou jij haar ook niet gaan mishandelen? *moordzucht* *shaggerijnig*

    Ja, eigenlijk wel! Misschien moet zij het maar een keer honderd keer opschrijven!
    Die dikke ouwe @#ROSDUFOWIF


    rules don't stop me

    Mhihihi (duivel).


    "I shut my eyes in order to see.'

    Yankee schreef:
    Mhihihi (duivel).

    :@
    lach daar niet mee!
    ik voel me ellendig, ja!


    rules don't stop me

    Welke leerkracht geeft nou strafwerk omdat iemand huiswerk vergeten is? ._.
    Dat is zó jaren vijftig.

    Dat kan nooit 1 zin zijn, wtf :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Bumblebee schreef:
    Welke leerkracht geeft nou strafwerk omdat iemand huiswerk vergeten is? ._.
    Dat is zó jaren vijftig.

    Ik heb er een en daar mag je de les niet in als je of je spullen of je hw niet hbe.Bij een ander krijg je meteen steaf.Weer een ander als je het 2 keer vergeet kan je een les nakomen,en ga zo maar door


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Ik heb er een en daar mag je de les niet in als je of je spullen of je hw niet hbe.Bij een ander krijg je meteen steaf.Weer een ander als je het 2 keer vergeet kan je een les nakomen,en ga zo maar door

    Bij mij op school wordt er bijna nooit strafwerk gegeven. Toch niet voor zoiets dom. oô

    Ga je het IB-examen doen? Daar wordt ik volgend jaar voor getraind 8)
    Maarre, dat is best wel levenloos x)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.