• Die van Leraren tenminste.
    Ik en Charlotte (Charlisle) doen samen Cambridge Engels, dat is een soort van "extra" Engels voor mensen die hun normale lessen saai vinden. Je krijgt dan in de vierde (dit jaar voor ons) een jaar les, en in de vijfde, en in de vijfde moet je dan ook nog eens een examen halen. Dat examen is dan wel internationaal erkend, waardoor je op alle universiteiten in de wereld toegelaten kunt worden, omdat ze dan zeker weten dat je het hoogste niveau van Engels spreekt.
    Dus ik en Charlotte doen die lessen nota bene BUITEN onze normale lessen. En toen hadden wij vrijdag samen met de andere 80% van de klas ons huiswerk niet af. Die vrouw flipte. En nu heeft ze ons allemaal een witte kaart meegegeven die door je ouders ondertekend moet worden, en moeten we deze zin 50 keer opschrijven en inleveren met een handtekening erboven. Komtie:

    Given the fact that my school has organised special Cambridge lessons for only a small selection of the students in the forth year, my teacher takes the time to prepare these lessons and answer all the questions we could possibly have, not to mention the fact that my parents have to pay extra for these lessons, the least I can do is to make sure that I bring all the necessary equitment, do my homework and make sure I profete from this course as much as possible.

    50 KEER
    Die vrouw denkt dus echt dat wij niets beters te doen hebben met ons leven dan lompe, onnutige zinnetjes opschrijven.
    Ik haat haar.
    Bedankt voor iedereen die mijn gezeik aan wilde horen.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2009 - 13:29 ]


    rules don't stop me

    Je moet in de vierde nog regels overschrijven? Dat heb ik sinds groep 7 niet meer meegemaakt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Exercitus schreef:
    (...)
    Ik heb er een en daar mag je de les niet in als je of je spullen of je hw niet hbe.Bij een ander krijg je meteen steaf.Weer een ander als je het 2 keer vergeet kan je een les nakomen,en ga zo maar door

    Dat is bij mij ook wel, maar ik word er liever uitgezet dan 50 van deze regels schrijven.


    rules don't stop me

    Holly schreef:
    (...)
    Dat is bij mij ook wel, maar ik word er liever uitgezet dan 50 van deze regels schrijven.

    Dan moet je je melden en (als het te vaak gebeurt) bellen ze je ouders en moeten die komen praten enzo.Ze gaan bij ons opeens streng doem omdat 80% gesleecht is


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Dan moet je je melden en (als het te vaak gebeurt) bellen ze je ouders en moeten die komen praten enzo.Ze gaan bij ons opeens streng doem omdat 80% gesleecht is

    Wij moeten ons meteen melden als het een keer gebeurd.


    rules don't stop me

    Holly schreef:
    (...)
    Wij moeten ons meteen melden als het een keer gebeurd.

    Wij ook maar als je je te vaak moet melden worden je ouder gebeld enzo


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Wij ook maar als je je te vaak moet melden worden je ouder gebeld enzo

    Bij ons word je geschorst als het te vaak gebeurd
    En toch word ik er nog steeds liever uitgezet dan dit te doen, want nu komen mijn ouders het toch te weten want ze moeten twee dingen ondertekenen.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2009 - 14:26 ]


    rules don't stop me

    Als ik jou was zou ik het niet maken. Man, zo'n tijdverspilling o.o


    Never run out of reasons to smile...

    Omg dat is echt heel veel, dat kan toch niet 1 zin zijn? ;o

    Je kunt die vrouw vertellen dat je nu in de vierde zit, dat je in de vierde hoort te leren zelfstandig te werken en dat de leraar jou niet meer MAG voorschrijven wat jij per les af moet hebben, aangezien jij met een studiewijzer moet werken. Anders zijn die dingen er maar voor niets.

    -tenzij het anders werkt op jullie school-


    Life is hard and then we die

    OMG
    dat vertelde je me gister
    poor youu


    We can only learn to love by loving.

    Nicol schreef:
    OMG
    dat vertelde je me gister
    poor youu

    (huil)
    maar mijn moeder gaat haar aanklagen!


    rules don't stop me

    wat the fack. daar ben je echt heeeeeel lang mee bezig (ik ben expert in strafwerk maken en zelfs IK heb nog nooit zoiets 50 keer moeten over schrijven) mijn vriendin doet trouwens ook camebridge(krul)

    Ohmygod, dat is erg. Arme jij. Dat is gewoon kindermishandeling. (N)

    Ik moest ooit eens 100 keer "Ik mag niet spelen in de WC's." schrijven.


    Tanya is de beste.

    waar slaat dat nou weer op, weet je hoe streng ze dan is :0


    overrated

    Als je je verveelt, weet je nu wel wat je eventueel kan doen.
    Maar best wel onnodig om dat vijftig keer over te schrijven.
    En is het niet 'fourth' en 'equipment'? :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.