• Ja mensen zoals een meisje uit mijn klas. Ze heeft dus allemaal dingen met kanker in haar msn naam staan en ik vind dat dus niet kunnen. Al helemaal niet omdat ze op msn heel stoer aan het doen is en in het echt niets durft en vooral omdat ze heel veel vriendinnen van me kwetst zo, maar goed ik ga er zo wat van zeggen denk ik.

    wat vinden jullie met kanker spotten triest of niet?


    We can only learn to love by loving.

    Triester kan bijna niet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mijn broer doet dat veel, en als ik er iets van zeg, zegt hij: "Je hebt twee soorten kanker. De ziekte en het scheldwoord."
    Ô.o
    Ik vind het echt triest.


    - hoi ;D

    Heel erg laag tegen de grond. Moest ik zo iemand op mijn msn lijst hebben, ik zou die al lang geblokkeerd en verwijderd hebben!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik vind het niet triest. Het is een scheldwoord. Het is niet netjes en sommige mensen kunnen er niet mee omgaan maar triest vind ik toch weer wat anders.. Ik snap om heel eerlijk te zijn nooit waarom mensen zoveel ophef maken over mensen die er mee schelden.. Mijn vader heeft kanker gehad, en dat was erg, maar ik snap niet wat kanker zéggen met mijn vader te maken heeft..
    In je msn naam zetten dan weer wel, maar sowieso schelden in je msn naam vind ik eigenlijk niet kunnen.


    Mew <3

    Zo triest. Wat is er nou leuk aan met iets te spotten waar mensen dood aan gaan en waar mensen zoveel verdriet aan hebben?


    when words fail, music speaks.

    OMG mijn neef scheld met kanker en tyfus ik denk van wat als je het zelf krijgt zou je er blij mee zijn

    TRIEST erg TRIEST


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Ik vind het triest van de mensen die het doen.


    Never run out of reasons to smile...

    ja ik kan daar echt niet tegen ): Ik scheld zelf eigenlijk sowieso al niet, maar alsnog, kanker is geen grap.


    all I want for christmas is a girlfriend

    Mijn opa is gestorven aan kanker en ik moet eerlijk toegeven: Ik scheld er soms ook mee, maar dat is alleen als ik echt pissig loop want dan weet ik meestal niet wat ik zeg. Maar ik irriteer me niet aan zulke mensen, om de simpele reden dat het mij bar weinig doet.

    GayGenootjes schreef:
    OMG mijn neef scheld met kanker en tyfus ik denk van wat als je het zelf krijgt zou je er blij mee zijn

    TRIEST erg TRIEST

    Mijn broertje van 8 scheld ermee. >.< Echt niet normaal, maar ik zeg er wel wat van :]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Aan de ene kant is het erg om ermee te schelden, maar wat ik wel moet zeggen..
    Er wordt ook heel vaak met 'tering' en 'tyfus' gescholden. En als we het zó gaan spelen, zijn ook dát ziektes. Waarom word er om kanker dan veel meer ophef gemaakt dan over tering of tyfus op 't gebied van schelden? ><


    -

    Repentance schreef:
    (...)
    Mijn broertje van 8 scheld ermee. >.< Echt niet normaal, maar ik zeg er wel wat van :]


    WOOT VAN 8 erg jong om daar mee te schelden hopelijk doet hij het binnekort neit meer


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Cosmia schreef:
    Ik vind het niet triest. Het is een scheldwoord. Het is niet netjes en sommige mensen kunnen er niet mee omgaan maar triest vind ik toch weer wat anders.. Ik snap om heel eerlijk te zijn nooit waarom mensen zoveel ophef maken over mensen die er mee schelden.. Mijn vader heeft kanker gehad, en dat was erg, maar ik snap niet wat kanker zéggen met mijn vader te maken heeft..
    In je msn naam zetten dan weer wel, maar sowieso schelden in je msn naam vind ik eigenlijk niet kunnen.


    Your damn right.


    -

    GayGenootjes schreef:
    (...)

    WOOT VAN 8 erg jong om daar mee te schelden hopelijk doet hij het binnekort neit meer

    Ja het word al minder :] daar ben ik eigenlijk heel blij mee, want het is ook nog eens heel erg beschamend omdat iedereen die het hoort denkt dat hij het van mij heeft, terwijl ik het al moeilijk vind om het woord in een normaal gesprek te zeggen :']


    all I want for christmas is a girlfriend

    NocteObscura schreef:
    Aan de ene kant is het erg om ermee te schelden, maar wat ik wel moet zeggen..
    Er wordt ook heel vaak met 'tering' en 'tyfus' gescholden. En als we het zó gaan spelen, zijn ook dát ziektes. Waarom word er om kanker dan veel meer ophef gemaakt dan over tering of tyfus op 't gebied van schelden? ><


    Ken jij mensen die die ziektes hebben? Kanker is meer persoonlijk dan Tering of Tyfus omdat die laatste 2 bijna uitgestorven zijn.


    Your make-up is terrible