• Ja mensen zoals een meisje uit mijn klas. Ze heeft dus allemaal dingen met kanker in haar msn naam staan en ik vind dat dus niet kunnen. Al helemaal niet omdat ze op msn heel stoer aan het doen is en in het echt niets durft en vooral omdat ze heel veel vriendinnen van me kwetst zo, maar goed ik ga er zo wat van zeggen denk ik.

    wat vinden jullie met kanker spotten triest of niet?


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind het niet triest. Er word ook met tering en tyfus gescholden en dat zijn ook ziektes. Dus.
    Verder ben ik het eens met Cosmia en NocteObscura.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Tsja, zelf zeg ik ook wel es 'tyfuszooi' dus mij hoor je niet zeiken.
    Kanker ligt me niet lekker in de mond, vandaar.


    No growth of the heart is ever a waste

    Assassin schreef:
    (...)

    Ken jij mensen die die ziektes hebben? Kanker is meer persoonlijk dan Tering of Tyfus omdat die laatste 2 bijna uitgestorven zijn.

    Vader van een vriendin van me heeft geloof ik tyfus gehad. : P

    [ bericht aangepast op 8 nov 2009 - 17:33 ]


    Mew <3

    Maar eigenlijk snap ik niet waar je je druk om maakt. Kanker is ook maar een woord. Ja oké, er sterven mensen aan, maar iedereen gaat dood. Stel nu dat er met -ik zeg maar zoiets- 'autoongeluk' gescholden wordt -dom voorbeeld, maar stel- daar kunnen toch ook mensen in sterven? Dus ik snap al die ophef niet echt.

    zeeeeeeker triest. haat aan dat soort mensen, serieus

    Cosmia schreef:
    (...)
    Vader van een vriendin van me heeft geloof ik tyfus gehad. : P


    Dat kan wel, maar er zijn er zeer weinig die het krijgen, en nog veel minder die eraan overlijden. Bij kanker is het sterftecijfer veel hoger.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat kan wel, maar er zijn er zeer weinig die het krijgen, en nog veel minder die eraan overlijden. Bij kanker is het sterftecijfer veel hoger.

    Dan nog.. Ik vind het nogsteeds hypocriet om niet met kanker wel met tyfus etc. te schelden.


    Mew <3

    Ik weet niet. De bedoeling van schelden is mensen te kwetsen en kanker kwetst nu eenmaal. Dus ik vind het niet zielig. Ik vind het hypocriet van mensen die zeggen dat ze niet tegen mensen die met kanker schelden kunnen. Dan kan je bij elk scheldwoord wel iets verzinnen waarom je het niet zou mogen gebruiken.

    Cosmia schreef:
    Ik vind het niet triest. Het is een scheldwoord. Het is niet netjes en sommige mensen kunnen er niet mee omgaan maar triest vind ik toch weer wat anders.. Ik snap om heel eerlijk te zijn nooit waarom mensen zoveel ophef maken over mensen die er mee schelden.. Mijn vader heeft kanker gehad, en dat was erg, maar ik snap niet wat kanker zéggen met mijn vader te maken heeft..
    In je msn naam zetten dan weer wel, maar sowieso schelden in je msn naam vind ik eigenlijk niet kunnen.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    NocteObscura schreef:
    Aan de ene kant is het erg om ermee te schelden, maar wat ik wel moet zeggen..
    Er wordt ook heel vaak met 'tering' en 'tyfus' gescholden. En als we het zó gaan spelen, zijn ook dát ziektes. Waarom word er om kanker dan veel meer ophef gemaakt dan over tering of tyfus op 't gebied van schelden? ><


    Helemaal mee eens.
    Of dingen als "krijg aids". Nee, dat is wél normaal ofzo? :S

    [ bericht aangepast op 9 nov 2009 - 18:13 ]


    ars moriendi

    Sentiment schreef:
    Triester kan bijna niet.


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    heeeeeeeeeeeeel erg ziek , net even ziek als lachen met mensen met een handicap (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Cosmia schreef:
    Ik vind het niet triest. Het is een scheldwoord. Het is niet netjes en sommige mensen kunnen er niet mee omgaan maar triest vind ik toch weer wat anders.. Ik snap om heel eerlijk te zijn nooit waarom mensen zoveel ophef maken over mensen die er mee schelden.. Mijn vader heeft kanker gehad, en dat was erg, maar ik snap niet wat kanker zéggen met mijn vader te maken heeft..
    In je msn naam zetten dan weer wel, maar sowieso schelden in je msn naam vind ik eigenlijk niet kunnen.

    Hier ben ik het wel mee eens. Er was ook iemand die in dit topic zei 'Je hebt de ziekte en het scheldwoord.' Dat vind ik wel mooi verwoord. Couldn't agree more.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind het triest,
    ik vind dat je dat niet doet!


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    ik scheld er niets mee maar ik erger me dohóód aan die mensen die kanker zeggen als ‘kánkuuuur’.


    we've only said goodbye with words