• Ja mensen zoals een meisje uit mijn klas. Ze heeft dus allemaal dingen met kanker in haar msn naam staan en ik vind dat dus niet kunnen. Al helemaal niet omdat ze op msn heel stoer aan het doen is en in het echt niets durft en vooral omdat ze heel veel vriendinnen van me kwetst zo, maar goed ik ga er zo wat van zeggen denk ik.

    wat vinden jullie met kanker spotten triest of niet?


    We can only learn to love by loving.

    Sentiment schreef:
    Triester kan bijna niet.


    Happiness hit her like a train on a track

    NocteObscura schreef:
    Aan de ene kant is het erg om ermee te schelden, maar wat ik wel moet zeggen..
    Er wordt ook heel vaak met 'tering' en 'tyfus' gescholden. En als we het zó gaan spelen, zijn ook dát ziektes. Waarom word er om kanker dan veel meer ophef gemaakt dan over tering of tyfus op 't gebied van schelden? ><

    Ik vind ze alledrie eigenlijk niet kunnen oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Het is zielig. Dat zou betekenen dat ik ook zielig ben, maar ik kan er echt niets aan doen, omdat ik woedeaanvallen heb x; dan floept het eruit en heb ik heel erg veel spijt.

    Maar dat kind is echt niet goed.


    Destroy what destroys you.

    Ik vind dat er niks mis mee is.


    I live for the applause, you will die for it.

    maar ja mss is er ook wel een verschil met een uitspraak als : krijg kanker en gwn oh nee kanker te zeggen (:
    dan vind ik het eerste er wel zwaar over gaan! kanker mag je niemand toewensen , zeker als je niet weet wat het is om kanker te hebben!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik geef toe, als ik goed boos ben zeg ik het ook, maar ik ben er niet trots op, en ik zeg het ook niet bij mensen die er last van hebben -oke,dasbesthypocriet,maarbeteralsikhetweldoe-.


    blame the bully.

    Ik wil er niet echt over oordelen. Ik vind het wel triest als je dat doet bij mensen die het pijn doet. maar in mijn omgeveing hoor ik het hier constand, dus ik hoor het wel elke dag. Ik weet neit goed wat ik ervan vinden moet, bij mij lijkt het nu bijna normaal. maar als mensen het zeggeen in openbare plaatsen of zo vind ik het echt genakt. Straks heb je het, en word het tegen je gesegt of zo laf!

    @ wat ik verder zie, het klopt wel in de zin dat het er uit floept. Er zijn er genoeg die het zeggen. ik zeg het neit vaak maar ik heb het ook wel eens gezegt en als ik nou kei hard mijn teen stoot kan ik ook wel eens kei hard 'aaahh damn kanker auw' roepen. Maar uhm, waarom zou je geen kanker mogen zeggen en wel thyfus en zo? Like ik vind dat vet the same

    Dat vind ik idd echt niet kunnen!
    Mijn vader is gestorven aan kanker en het is de smerigste en rotste ziekte die je je maar kan voorstellen.
    Ik heb mijn vader echt zien creperen aan die ziekte en ik kan je vertellen dat het allesbehalve een pretje was.

    xx


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    doe da;) soms is het gwn btr om te zeggn wt je denkt punt x)
    & ja vind dat ook niet te doen, ook ni met andere ziektes.
    In mijn klas zit ee meisje die niemand (buiten 1 iem mss) afkan. Maar goed ze heeft een ziektefobie --' echt waar als wij horen: 'Ze/Hij (van ons klas) is ziek.." wij: Ö oei...allez wij hopen dan dat die snel beter wordt..wat zegt zij? -> "Ziek?:O Oh toch geen mexicaanse griep Ö? Brrr nee nee oh nee *verstopt zich in haar sjaal* nee brr ik heb schrik van ziektes brr nee moet daar niet van hebbe"
    kzeg het je wat een medeleven heeft die --'
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ik zeg het zelf ook wel eens.
    maar ik hou er wel rekening mee;
    dat ik het niet bij mensen doe die er iemand aan verloren hebben.
    maar het is best triest ja.


    ' en baby, maybe komt het ooit goed.

    in mijn leven heb ik er nog maar 2 x mee gescholden
    maar toen was ik ook echt geflipt
    dus ja, ik vind het zeer triest


    Wow, that's an awesome vampire power, dude.

    Met kanker schelden vind ik laag en gevoelloos.


    You're a star in heaven.

    Ik vind schelden en spotten in het algemeen zielig,kanker of niet.Kanker heeft voor mij wel een zwaardere betekenis maar alles is triest


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Toen ik in de derde zat, zat ik voor een jongen en die zei serieus overal voor elk woord wel kanker, en ik dacht echt van wtf. Maar dat was echt zo iemand, die denkt die 'ie stoer is, maar eigenlijk.. bah. Ik vind het in ieder geval triester dan triest. En ik doe het zelf dan ook niet.