• -even geen idee of ik het laatste woord geod heb geschreven maar ach.-
    Oké, ik fietste dus met twee vriendinnen naar huis want we waren net uit van school. Wij rijden het fietspad op en fietsen een tijdje rechtdoor komt er ineens een oud vrouwtje met ene rot gang het fiets pad op crossen dus wij snel aan de kant. Ze kon er makkelijk langs en dan roept ze ineens kei hard Trut tegen mij.
    Ikl bedoel maar en dan zeggen ze dat de jeugd van tegenwoordig steeds asocialer wordt maar die ouderen die kunnen er ook wat van hoor. o_o'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jaah, ik irriteer me egt aan ouderen >.<

    Zitten ze te zeuren dat de jeugd van tegenwoordig asocialen word (wat wel waar is)..

    Maar zelf doen ze ook hartstikke asociaal >.<


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Dat probleem heb ik altijd met wielrenners. Ik ben ook wel eens van mijn fiets geduwt omdat ik per ongeluk zijn fietsbel niet hoorde ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Bij ons in de supermarkt wordt ik regelmatig aan gereden door bejaarden met winkelwagentje. Laatst sloeg echt alles. Ik stond bijna tegen het schap aan, en er was dus nog een hele ruimte over.(zelfs een 10tonner had erdoor gekund) Moet dat wijf nog door mij heen met de woorden 'Stom wicht ga aan de kant' Zodra ze denken dat ik ze niet meer kan horen zeggen ze altijd 'Die jeugd van tegenwoordig' en al die rotvolwassen worden dat boos op mij, omdat ik tegen een van me vrienden zeg van '******* Bejaarde'


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ja klopt, de oudere criminaliteit en hangouderen nemen toe. Ook worden ze asocialer. Het is waar, erg he, de wereld van tegenwoordig ><

    Ach, haal het positieve eruit ^^


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Bejaarden zijn ook asociaal. Ze denken omdat ze ouder zijn, meer respect horen te hebben. Just shut up. Ik kan er niet tegen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Rickjuh schreef:
    Ja klopt, de oudere criminaliteit en hangouderen nemen toe. Ook worden ze asocialer. Het is waar, erg he, de wereld van tegenwoordig ><

    Ach, haal het positieve eruit ^^

    Dat is wel zo. Ik was bij mijn opa en oma en ik ging elke dag even met me oma de stad in en elke dag stonden op dezelfde plek oude opatjes te praten.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    o.o
    omg ö
    een oude vrouw reed met de auto :| jha die kunnen da blijkbaar ook ö xD
    ma dus ik rij zo weg op de straat van m'n huis en rijdt der zo'n oude madam naast mij en die probeerd mij gwn omver te rijden! :S
    T was zo 8u smorgens ;o
    en zo'n K_U_D_wijf probeerd me gvd omver te rijden :8

    Jaa, heb ik ook al een paar keer meegemaakt Ö er zijn ZOveel oude mensen die zo helemaal grof zijn geworden omdat ze zogezegd gewoonweg alles beter kunnen dan de jeugd van tegenwoordig.. ><


    007

    Q schreef:
    Jaa, heb ik ook al een paar keer meegemaakt Ö er zijn ZOveel oude mensen die zo helemaal grof zijn geworden omdat ze zogezegd gewoonweg alles beter kunnen dan de jeugd van tegenwoordig.. ><

    ja en respect verdienen omdat ze ouder zijn.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Fragile schreef:
    Huh, ik wist dat oude mensen chagerijnig zijn, maar zoiets heb ik nog nooit meegemaakt hahaha.


    Happiness hit her like a train on a track

    heb ik ook al eens gehad.Ik en mijn vriendin waren in de joepie aan het lezen en plots zien wij en foto van Joe Jonas en ik roep:Oooooh die glimlach,Dat haar,Die mond,Die neus die alles.Plots zegt een pud vroutje zo van:Idioote kinderen.Ik en die vriendin moesten eigelijk wel moeite doen om onze lach niet in te houden


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Eigenlijk zou ik ze het liefst uitschelden. Maar ja, straks krijgen ze opeens een hartaanval.
    -bad day, sorry-


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    consience schreef:
    Dat probleem heb ik altijd met wielrenners. Ik ben ook wel eens van mijn fiets geduwt omdat ik per ongeluk zijn fietsbel niet hoorde ;o

    Wielrenners hebben vaak geen fietsbel (of ze gebruiken heb nooit)


    Never give up the thing you believe in...

    Omg x)

    Wat een dom oud vrouwtje .


    You can run but not hide

    de jeugd leert het van de oudjes;)
    zij hebben ons opgevoed


    Why don't you break my heart