• Ik doe dat blijkbaar veel, haha. (krul)
    Zoals vandaag. Ik was in de zetel aan het slapen en had blijkbaar heel hard over mijn mama aan het roepen geweest in mijn slaap. En toen ik bij mijn beste vriendin bleef slapen begon ik ook gewoon random dingen te roepen in mijn slaap. Waar ik, wanneer ik wakker word me dus niets van herinner. :'D

    Wat doen jullie zoal in jullie slaap?

    Oh, en ik snurk soms als ik verkouden ben. (krul) -ja ik geef dat toe-


    We'll never be as young as we are tonight

    Ehm, ik slaapwandel soms en de laatste tijd word ik naast mn bed wakker. Ik zou niet weten hoe :'D


    Get back motherfuckerz'

    Like, ik scheld mensen uit in mijn slaap?
    Word je wakker met een chagrijnige moeder. ‘‘Je weet het he, na school meteen naar hui. Voor de komende maand.’’ ‘‘Sorry?’’ ‘‘Jij noemt me niet zo maar veneukte pinguin!’’ ‘‘Huh?’’ XD


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik schop in me slaap..
    was wat thuis waardoor mijn zus wel eens bij me moest slapen [heb 2 persoons bed] en nja later ook 1 nacht een andere zus. maar ze zeggen beide dta ik trap in me slaap xd nja eigenlijk niej goed aangezien me zus toen zwanger was..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mijn nicht ging eens wandelen in haar slaap toen ze bij mij logeerde, haha. Was best creepy. Ze stond recht op het bed stapte op mijn bed van de ene kant naar de andere zo in een ronde en ging dan zitten en dan weer liggen! x'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    DECIBELLE schreef:
    Like, ik scheld mensen uit in mijn slaap?
    Word je wakker met een chagrijnige moeder. ‘‘Je weet het he, na school meteen naar hui. Voor de komende maand.’’ ‘‘Sorry?’’ ‘‘Jij noemt me niet zo maar veneukte pinguin!’’ ‘‘Huh?’’ XD

    Oké, dat is best wel grappig. :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Actors schreef:
    (...)
    Oké, dat is best wel grappig. :'D

    Ja, nót! Haha. Maar het zit blijkbaar in de familie, want mijn nicht schold me laatst ook uit, toen ze sliep...


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Oh, en mijn broer slaapwandelt vaak.
    Laatst stond hij plots in mijn kamer en begon hij me uit te schelden en achter een handdoek te vragen.
    Toen hij daarna weer mijn kamer uit was ging ik bij hem kijken en lag hij gewoon te slapen in zijn bed. (cat)


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik praat in mijn slaap.
    Ik kan met hele verhalen aan komen zetten.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik doe eigenlijk niets in mijn slaap voor zover ik weet... Buiten ademen dan (krul) gelukkig! x) en slapen, en soms dromen.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Actors schreef:
    Oh, en mijn broer slaapwandelt vaak.
    Laatst stond hij plots in mijn kamer en begon hij me uit te schelden en achter een handdoek te vragen.
    Toen hij daarna weer mijn kamer uit was ging ik bij hem kijken en lag hij gewoon te slapen in zijn bed. (cat)


    hahahah omg dat lijkt me echt grappig (en ergens ook wel eng :'))

    Maar ik praat ook in m'n slaap, terwijl ik niks doorhebt, maar bijna alleen als ik ergens anders slaap, thuis niet echt (of ze zijn er aan gewend en slapen er doorheen). Ik was een keer bij de oma van een vriendin aan het slapen en de volgende dag zei haar oma dat ik in m'n slaap praatte :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik praat heel veel in mijn slaap. Ik ben ook een hele drukke slaper, ik woel vrij veel en haal regelmatig mijn handen aan de muur open (heb een gespoten muur, daar krijg je snel schaafwondjes van).


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik schijn soms heel erg te kunnen schelden in mijn slaap, of te praten.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik slaapwandel en praat in m'n slaap ô__o

    Ik praat, kreun en neem alle ruimte in (krul)
    Als we Thomasje gaan geloven, tenminste.. Dat praten wist ik wel, maar de rest.. x]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik praat en sla in mijn slaap.
    Iedergeval wil ik alle ruimte hebben, ghehe.:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?