• Mijn vraag is dus hoe het komt dat 'Edward' de gedachten van 'Bella' niet kan lezen.
    1) Komt het omdat Edward verliefd is op haar, en hij zo om de één of andere manier haar gedachten niet kan lezen.
    OF
    2) Bella is immuun tegen elke 'gedachtenlezende vampier' die bestaat.
    WEET IEMAND HET? ^^


    Nee, ik heb een andere, dringende vraag over Twilight.
    Wanneer Carlisle vertelt hoe hij gebeten is in het verleden enzo, hoe hij dus vampier werd, wordt dat vertelt in TWILIGHT of in NEW MOON?
    't Is voor een boekbespreking, daarmee.. (:

    [ bericht aangepast op 22 nov 2009 - 13:36 ]


    007

    Dus, probeer me nu te helpen op de 2e vraag alstublieft ^^


    007

    In de 1ste geloof ik dat het was.
    edit: twilight dus

    [ bericht aangepast op 22 nov 2009 - 13:41 ]


    You're a star in heaven.

    Bovicide schreef:
    In de 1ste geloof ik dat het was.
    edit: twilight dus

    O, okee, bedankt! ^^


    007

    Q schreef:
    (...)
    O, okee, bedankt! ^^


    is niets (:


    You're a star in heaven.

    Volgens mij Twilight.
    Of wist je het antwooord al? :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Breeze schreef:
    Volgens mij Twilight.
    Of wist je het antwooord al? :'D

    Ja, maar toch bedankt (:


    007

    In het boek zelf? Dat is in New Moon. Hoe hij gebeten wordt hé? Als Edward over een schilderij bezig is tegen Bella zegt hij dat een soort van, niet? Dat er allemaal vampiers waren en dat ze de mensen allemaal doodbeten, maar dat Carlisle oof gebeten was en toch ontsnapt was en hij zo een vampier werd? Dat was volgens mij in New Moon.

    Killjoy schreef:
    In het boek zelf? Dat is in New Moon. Hoe hij gebeten wordt hé? Als Edward over een schilderij bezig is tegen Bella zegt hij dat een soort van, niet? Dat er allemaal vampiers waren en dat ze de mensen allemaal doodbeten, maar dat Carlisle oof gebeten was en toch ontsnapt was en hij zo een vampier werd? Dat was volgens mij in New Moon.

    Echt?
    Als de eerste keer vertelt wordt hoe Carlisle vampier werd, is dat niet in Twilight? Ik heb ze net achter mekaar gelezen, maar ik heb ze niet meer in mijn bezit, en ik weet dus niet meer in welke het komt. Shit, nu ben ik verward. (baby)


    007

    Q schreef:
    (...)
    Echt?
    Als de eerste keer vertelt wordt hoe Carlisle vampier werd, is dat niet in Twilight? Ik heb ze net achter mekaar gelezen, maar ik heb ze niet meer in mijn bezit, en ik weet dus niet meer in welke het komt. Shit, nu ben ik verward. (baby)

    Ik dacht dat dat in New Moon verteld werd, is al even geleden dat ik die gelezen heb hoor. Maar ik dacht in New Moon. En mijn moeder zegt in Eclipse. Nu ben ik ook verward.

    Q schreef:
    (...)
    Echt?
    Als de eerste keer vertelt wordt hoe Carlisle vampier werd, is dat niet in Twilight? Ik heb ze net achter mekaar gelezen, maar ik heb ze niet meer in mijn bezit, en ik weet dus niet meer in welke het komt. Shit, nu ben ik verward. (baby)


    Ik heb net New Moon gelezen en ik herinner me toch niet dat dat erin staat. Want Bella ziet het schilderij toch ook voor de eerste keer in Twilight?


    You're a star in heaven.

    Bovicide schreef:
    (...)

    Ik heb net New Moon gelezen en ik herinner me toch niet dat dat erin staat. Want Bella ziet het schilderij toch ook voor de eerste keer in Twilight?

    Inderdaad, dat dacht ik dus ook :Y)


    007

    Killjoy schreef:
    (...)
    Ik dacht dat dat in New Moon verteld werd, is al even geleden dat ik die gelezen heb hoor. Maar ik dacht in New Moon. En mijn moeder zegt in Eclipse. Nu ben ik ook verward.

    Volgens mij niet Eclipse, want daar heb ik nog maar het eerste hoofdstuk van gelezen, en ik wist het ervoor al. (:


    007

    Q schreef:
    (...)
    Volgens mij niet Eclipse, want daar heb ik nog maar het eerste hoofdstuk van gelezen, en ik wist het ervoor al. (:

    Nou, ik weet het dus echt niet meer. Je zal de boeken opnieuw moeten lezen _O_

    Volgens mij in Tiwlight, toch?
    Dan vertelt ie het.. Dat zie je ook in de trailer van de film?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    In Twilight. Hoofdstuk 16. :'D
    Ik ben zeker.