• Mijn vraag is dus hoe het komt dat 'Edward' de gedachten van 'Bella' niet kan lezen.
    1) Komt het omdat Edward verliefd is op haar, en hij zo om de één of andere manier haar gedachten niet kan lezen.
    OF
    2) Bella is immuun tegen elke 'gedachtenlezende vampier' die bestaat.
    WEET IEMAND HET? ^^


    Nee, ik heb een andere, dringende vraag over Twilight.
    Wanneer Carlisle vertelt hoe hij gebeten is in het verleden enzo, hoe hij dus vampier werd, wordt dat vertelt in TWILIGHT of in NEW MOON?
    't Is voor een boekbespreking, daarmee.. (:

    [ bericht aangepast op 22 nov 2009 - 13:36 ]


    007

    dat komt in de eerste film (:
    want ik heb de tweede vrijdag gezien,en het kwam er niet meer in voor :Y)


    everybody needs a song.

    volgens mij vertelt Carlisle dat in Eclipse

    Dude, ik wil het weten hoe dat zit bij breaking dawn, wil iemand het mij vertellen? - puppy eyes -

    Newyorker schreef:
    volgens mij vertelt Carlisle dat in Eclipse

    zie je wel, in Eclipse vertelt Carlisle dat.

    Ze heeft een soort schild ofzoiets waardoor ze gaven die via de hersen gebeuren niet kan waarnemen, bv dat met die emoties kan wel bij haar, maar haar gedachten kunnen niet worden gelezen en Jane kan haar geen pijn doen enzo.

    Oké, bedankt iedereen. ^^
    Ik laat het gewoon in mijn boekbespreking zo staan, dat Carlisle het in Twilight vertelde. Mijn lerares zal het wel niet doorhebben als het in een ander boek komt zeker ..? (:


    007

    Q schreef:
    Oké, bedankt iedereen. ^^
    Ik laat het gewoon in mijn boekbespreking zo staan, dat Carlisle het in Twilight vertelde. Mijn lerares zal het wel niet doorhebben als het in een ander boek komt zeker ..? (:

    Denk het niet, nee. :]


    hoi, jij bent leuk.

    Succes met je boekbespreking in ieder geval :]


    Alis volat propriis.

    twilight. als edward bella meeneemd naar zijn huis en dan naar carlisle werkl kamer gaan ziet bella een schilderij van lang gelede met daarop carlisle er op. dan komt er een heel verhaal over hoe hij is gebeten enzo... (komt niet in de film voor alleen in het boek)


    Be a part of something... Be your self !

    In twiligt (de eerste boek) wordt het over Carlisle verteld

    PACMANISDEAD schreef:
    Misschien omdat ze niet denkt ?

    De waarheid kwets =)