• Ik ben een verhaal aan het schrijven en ik zit te twijfelen over in welke voor ik het moet zetten.

    In de zij-vorm, ik-vorm of jij-vorm? ;x


    voorbeeld zij-vorm:

    Super zenuwachtig staat ze het aanrecht van de bar schoon te maken. Er zijn al een paar klanten maar over een half uurtje wordt het pas echt goed druk. ‘Ailyn!’ ze draait zich om. Jessica kijkt haar lachend aan. ‘Wat sta jij te trillen zeg.’ Ze bloost lichtelijk en stopt met boenen. ‘Ik weet dat het stom klinkt, maar eigenlijk ben ik behoorlijk zenuwachtig.’

    jij vorm:

    Superzenuwachtig sta je het aanrecht van de bar schoon te maken. Er zijn al een paar klanten maar over een half uurtje wordt het pas echt goed druk. ‘Ailyn!’ je draait je om. Jessica kijkt je lachend aan. ‘Wat sta jij te trillen zeg.’ Je bloost lichtelijk en stopt met boenen. ‘Ik weet dat het stom klinkt, maar eigenlijk ben ik behoorlijk zenuwachtig.’

    Ik vorm:

    Superzenuwachtig sta ik het aanrecht van de bar schoon te maken. Er zijn al een paar klanten maar over een half uurtje wordt het pas echt goed druk. ‘Ailyn!’ ik draai me om. Jessica kijkt me lachend aan. ‘Wat sta jij te trillen zeg.’ ik bloos lichtelijk en stop met boenen. ‘Ik weet dat het stom klinkt, maar eigenlijk ben ik behoorlijk zenuwachtig.’


    Ik weet niet wat jullie prettiger vinden om te lezen enzo, dus I need your opinion (:

    Zij vorm: 63278
    Ik vorm : 63278
    Jij vorm: 0

    (dit loopt totaal gelijk op >.<)

    [ bericht aangepast op 13 nov 2009 - 21:20 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik vorm.


    we've only said goodbye with words

    ik of zij.


    Cowards die many times before their deaths.

    Met de zij-vorm kan je meer beschrijven, de ik-vorm is persoonlijker. Maar de jij-vorm ga ik nooit of te nimmer meer doen, veel te kinderlijk en niet mooi enzo.


    Only losers can act the way you do

    Maar ik zou de zij-vorm nemen.


    Only losers can act the way you do

    zij-vorm ~ lees sissel's beschrijving

    mensen, waarom geen jij-vorm?

    Ik en zij, maakt niet uit voor mij.


    - hoi ;D

    Ik


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik kies altijd voor de ik-vorm, maar nu kies ik voor de zij. Want het leest mooier vind ik (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    UNCOMMON schreef:
    Zij of ik (nerd)

    KiroAddicted schreef:
    Ik vorm.
    Dan is het persoonlijker.


    Mew <3

    Deze keer de zij.
    Ik weet niet wie de jij-vorm ooit heeft uitgevonden maar ik vind het vreselijk lezen.


    As We're Living By The Bass Line

    de zij of ik vorm (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik vind ik fijner lezen :]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vorm (:


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Ik-Vorm


    Live life limitless.