• Ik ben een verhaal aan het schrijven en ik zit te twijfelen over in welke voor ik het moet zetten.

    In de zij-vorm, ik-vorm of jij-vorm? ;x


    voorbeeld zij-vorm:

    Super zenuwachtig staat ze het aanrecht van de bar schoon te maken. Er zijn al een paar klanten maar over een half uurtje wordt het pas echt goed druk. ‘Ailyn!’ ze draait zich om. Jessica kijkt haar lachend aan. ‘Wat sta jij te trillen zeg.’ Ze bloost lichtelijk en stopt met boenen. ‘Ik weet dat het stom klinkt, maar eigenlijk ben ik behoorlijk zenuwachtig.’

    jij vorm:

    Superzenuwachtig sta je het aanrecht van de bar schoon te maken. Er zijn al een paar klanten maar over een half uurtje wordt het pas echt goed druk. ‘Ailyn!’ je draait je om. Jessica kijkt je lachend aan. ‘Wat sta jij te trillen zeg.’ Je bloost lichtelijk en stopt met boenen. ‘Ik weet dat het stom klinkt, maar eigenlijk ben ik behoorlijk zenuwachtig.’

    Ik vorm:

    Superzenuwachtig sta ik het aanrecht van de bar schoon te maken. Er zijn al een paar klanten maar over een half uurtje wordt het pas echt goed druk. ‘Ailyn!’ ik draai me om. Jessica kijkt me lachend aan. ‘Wat sta jij te trillen zeg.’ ik bloos lichtelijk en stop met boenen. ‘Ik weet dat het stom klinkt, maar eigenlijk ben ik behoorlijk zenuwachtig.’


    Ik weet niet wat jullie prettiger vinden om te lezen enzo, dus I need your opinion (:

    Zij vorm: 63278
    Ik vorm : 63278
    Jij vorm: 0

    (dit loopt totaal gelijk op >.<)

    [ bericht aangepast op 13 nov 2009 - 21:20 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    aaaaaaaaahh! moet ik nu de ik of zij vorm nemen ;x


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Euhm,
    ik-vorm dan.

    Ik-vorm.


    Destroy what destroys you.

    Ik-vorm


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Zij of Ik Vorm.


    You can run but not hide

    Zij-vorm.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2009 - 20:34 ]


    Stem op de Partij voor Tokio Hotel!

    Zij-vorm.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik voorm :) alsjeblieft niet jij-vorm. dat haat ik zo erg (zip)mijn mening :)


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik-vorm.

    zij vorm

    Ik of Zij .. Ik weet het niet maar die jij vorm zou ik zoisoo niet doewwn


    ailoveejoee.

    ik-vorm
    vind ik leuker om te lezen en het is gemakkelijker om je dan in te leven in het verhaal


    I guess sometimes you have to lie to find the truth

    Ik-vorm, beter/makkelijker inleven.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.