• Dat las ik dus net ergens.
    Voor wat ik er van begreep;
    Bill reed een aantal uur voor de EMA's in zijn Audi op de autobahn, maar heeft toen moeten uitwijken voor een auto. Waardoor meneer Kaulitz tegen de vangrail heeft aangezeten. Bill mankeert niets, maar €80.000,- is de schade.
    En er stond ook nog een foto bij.
    Nâh gut, what do you think about it?


    In BILD spreekt Bill exclusief over het ongeluk en hoe hij de crash beleefde.
    De zanger: "Ik denk elke dag aan het ongeluk. Ik geloof, dat ik nog een tijdje nodig heb, om dat te verwerken. Dat zit nog heel diep. Ik dacht; ik kom daar niet levend uit. Ik was nog nooit zo dicht bij de dood! Het is een wonder dat ik nog leef. Op zulke momenten merk je wat echt belangrijk is en je leert je leven op een andere manier in te schatten."

    Wat gebeurde er die middag precies?
    Bill: "Ik zat alleen in de auto en was op weg naar Berlijn. Ik ben een heel voorzichtige bestuurder, heb nog nooit een ongeluk gehad en rij nooit te snel. Plotseling kwam een auto zonder richting aan te geven op mijn baan. Bij het uitwijken begon ik te slingeren."

    Bill trapte op de rem en probeerde zijn Audi stil te zetten. Toen botste hij in de vangrail. Bill: "Op zo'n moment probeer je alleen nog maar je leven te redden. Met een andere auto had dat anders af kunnen lopen. Ik heb nu geen schrammetje opgelopen."

    Wat deed Bill, toen de auto stil stond?
    Bill: "Ik heb meteen geprobeerd uit de auto te komen. Ik heb de deur met alle kracht opengedrukt en met mijn telefoon de politie gebeld. Ik was helemaal in de war en in shock. De politie heeft geprobeerd me over de telefoon gerust te stellen."

    Bills verwanten reisden meteen naar Bill in Berlijn, om voor hem daar te zijn en hem gerust te stellen.

    Bill: "Mijn broer Tom heeft zich waanzinnig veel zorgen gemaakt. Ik had de hele nacht die beelden voor ogen en heb niet geslapen. Iedereen heeft me gesteund en geprobeerd me weer op te bouwen."

    Ondanks de shock-gebeurtenis trad Bill de volgende dag bij de MTV-Awards in Berlijn op en kreeg een prijs voor 'Beste Band'.
    Tokio Hotel Producent en manager David Jost tegen BILD: "We hebben Bill dringend aangeraden om het optreden bij de MTV Awards vanwege het ongeluk af te zeggen. Maar hoewel het ongeluk een enorme shock voor hem was, stond hij erop het optreden te doen."

    Begin volgend jaar is Duitslands meest succesvolle rockband weer op de Duitse straten onderweg, deze keer niet in personenwagen, maar in een enorme tourbus. Op 26 februari geven ze een groot concert in Oberhausen en op 28 februari spelen ze een concert in Hamburg.

    xx Cher

    [ bericht aangepast op 12 nov 2009 - 19:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 nov 2009 - 19:24 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Cherished schreef:
    Kvind het zo sneu, ook dat Bill alleen was.
    Ik kan me zó goed inbeelden hoe bang hij was, en like, hoe Tom gereageerd zou hebben o.O

    Serieus, Bill gaat de komende paar jaar niet meer alleen op weg.

    Tom zal echt gefreakt hebben toen hij het goorden en dat laatste denk ik ook.


    I need you like a heart needs a beat

    Arm schaapje (flower)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Auwh, dat interview..

    Noise schreef:
    (...)
    Hoe kun jij dat nu weten dat hij niet goed met de auto kan rijden?

    Whoa, chill even. :')

    En ik vind het heus wel erg voor hem. Maar moet ik nu voor hem gaan huilen ofzo? Het is gebeurd en we kunnen er niets meer aan doen. Hij zal het zélf te boven moeten komen, toch met de steun van zijn vrienden en familie. En daar horen wíj dus niet bij. Het is gebeurd, arme jongen.

    Maar voor de fans: get over it. =/

    nou dat gaat goed met hun hea, eerst Gustav en nu Bill xd gelukkig heeft ie niks (A)


    She said: I gotta find out for myself

    Cherished schreef:
    Kvind het zo sneu, ook dat Bill alleen was.
    Ik kan me zó goed inbeelden hoe bang hij was, en like, hoe Tom gereageerd zou hebben o.O

    Serieus, Bill gaat de komende paar jaar niet meer alleen op weg.


    Jah men, wejoooo. :/
    Echt zielig. >-<
    Logisch dat hij die beelden nog wel voor een tijdje gaat zien, arme Bill.. <3


    -

    Hmm.. dat is jammer van die auto.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Hmm.. dat is jammer van die auto.

    Liever de auto dan Bill. :Y)


    Tanya is de beste.

    Bill doet echt aan overacting xp

    Skip schreef:
    Bill doet echt aan overacting xp

    Why? Zou jij niet schrikken als je een accident hebt gehad? Ik kan al niet slapen als ik het gewoon heb zién gebeuren en ik er niet eens in betrokken was. Ik vind dat nou niet echt overacting, maargoed.


    Tanya is de beste.

    Skip schreef:
    Bill doet echt aan overacting xp

    Jij rijdt duidelijk geen auto.

    Tom is ook al tegen een boom gereden ;o


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Die foto spreekt echt boekdelen! ;d

    Pliena schreef:
    (...)
    Why? Zou jij niet schrikken als je een accident hebt gehad? Ik kan al niet slapen als ik het gewoon heb zién gebeuren en ik er niet eens in betrokken was. Ik vind dat nou niet echt overacting, maargoed.

    idd.. =3

    Savior schreef:
    Tom is ook al tegen een boom gereden ;o

    ja?
    waarneer dan? =3
    en nu alleen nog Georg en ze hebben alle 4 iets met een auto ongeluk gehad.. =x