• Een goede vriend van mij vertelde me dat hij een sm pakje met handboeien voor z'n vriendin had gekocht, een vriend van hem zou er een zweepje bij kopen. Z'n vriendin is pas 15 geworden.
    Ik vind dat ze het zelf moeten weten maar ik dacht wel..das wel erg jong om dan al een SM-pakje aan te hebben.
    Wat vinden jullie?
    Ik had me als 15-jarige wel een beetje gegeneerd denk ik.


    It's heavy but you are not the only one

    omg... serieus?


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik vind dat zo ranzig.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Envy schreef:
    Ik vind het vroeg, maar als zij zich er goed bij voelen moeten ze het zelf weten (:


    Happiness hit her like a train on a track

    Weet je zeker dat hij niet aan het bluffen is? Jongens hebben daar nogal eens de neiging toe namelijk -no offence, guys-.
    Maar als het idd waar is moeten ze het zelf weten. Als ze maar niks doen wat ze niet allebei willen (:


    I clicked my heels and wished for you.

    Musicbeats schreef:
    (...)


    Mee eeens.

    Hap schreef:
    Weet je zeker dat hij niet aan het bluffen is? Jongens hebben daar nogal eens de neiging toe namelijk -no offence, guys-.
    Maar als het idd waar is moeten ze het zelf weten. Als ze maar niks doen wat ze niet allebei willen (:


    Geloof me, hij is wel een type dat dat gewoon zou kopen.


    It's heavy but you are not the only one

    Prodigy schreef:
    Als ze maar goed beseffen waaraan ze beginnen.

    Esemesje schreef:
    (...)

    Geloof me, hij is wel een type dat dat gewoon zou kopen.

    Ok, dat kan. Vind het wel een beeetje vroeg, maar als ze zich er, zoals ik al zei, beiden prettig bij voelen hoor je mij niet klagen ^^


    I clicked my heels and wished for you.

    Het is maar net wat voor persoon dat meisje is. Als ze dat leuk vindt, vooral doen. Zo niet, dan moet ze zich niet laten dwingen. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Moeten ze helemaal zelf weten. Ken genoeg mensen die dat volgens mij best zouden doen. (van die leeftijd.. )


    Mew <3

    Nvd schreef:
    Het is maar net wat voor persoon dat meisje is. Als ze dat leuk vindt, vooral doen. Zo niet, dan moet ze zich niet laten dwingen. :')