• iedereen kent wel de video van thiller van michael jackson het was net als je naar een film zat te kijken.
    ik was net ff het nummer van lady gaga aan het kijken en daar heb je zo wat 3 minuten voor dat het nummer begint zo heel begin.
    ook hebben ze alle bij een aparte smaak
    wat vinden jullei lady gaga de vrouwelijke michael jackson?

    Beauticians schreef:
    Lady Gaga is niets tegenover Michael Jackson (:


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    helemaaaaal niet ! Michael jackson was, en blijft een legende ! 100 (okeen u overdrijf ik ) hits, Lady Gaga, 7 ofzoo ? dit is iets wat je absoluut niet kan vergelijken !


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Lady gaga is de nieuwe madonna :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Helemaal niet! Lady gaga en MJ kunnen totaal niet met elkaar vergeleken worden!


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Kanon schreef:
    Ik zeg ja.
    MJ deed dingen die overdreven waren en niet konden in die tijd en dat doet Gaga nu ook.


    Lady Gaga is ook nog in wording
    Ik bedoel misschien hoor je over een paar jaar niks meer van haar maar dat weet je nu toch nog niet.
    Vroeger (2009) was ze nog maar een zangeresje uit NYC (New York City) Nu ( 2011) is ze al echt aan de top geraken. Ze wordt zelf met madonna vergeleken.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2011 - 17:44 ]


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Wow er wordt hier echt vet gedaan alsof die Michael "Molester" Jackson een God was ofzo. Echt, wie er ook maar iemand met hem durft te vergelijken is dom en heeft geen verstand van muziek.


    ars moriendi

    Tranquillity schreef:
    Néé, totaal niet eigenlijk :'D


    I´m nothing special.

    Stereophonic schreef:
    NEEE. .________.
    Sorry voor mijn wat agressieve reactie. :X


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    nouw lady gaga en michael jackson hebben allebij hun eigen stijl. en ze zij allebij best goed. en in et echte leven lijken ze me ook best aardig. dat hebben ze gemeen maar veder vindt ik ze wel heel erg verschillend.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Arlena schreef:
    (...)
    Nee, want "held" Michael heeft dingen gedaan die strafbaar zijn. ;)

    Y'mean die kindermisbruik zaken? I disagree eigenlijk. Aangezien zeker één van die jongens aangaf dat hij destijds door zijn vader gedwongen was vanwege het geld, omdat Michael die pa niet wilde steunen met zijn film. Dit was zijn wraakactie. Alleen wel zuur dat hij dat niet zei toen Michael nog leefde..
    This is all I know, ben d'r verder ook niet bij geweest :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Arlena schreef:
    (...)
    Nee, want "held" Michael heeft dingen gedaan die strafbaar zijn. ;)


    Dat is niet waar. Ze wilden gewoon geld van hem (N)


    Happy Birthday my Potter!

    Tranquillity schreef:
    Néé, totaal niet eigenlijk :'D


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Ik vind dat je Michael Jackson en Lady Gaga gewoon niet met elkaar kan vergelijken...


    There is nothing more badass than being yourself

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Dat is niet waar. Ze wilden gewoon geld van hem (N)

    Die malloot gaf zelf toe dat hij kinderen in zijn eigen bed liet slapen. -__-'


    ars moriendi

    Um, how about no.


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi