• Oke serieus mensen, ik heb hulp nodig. Het gaat i.v.m met de concerten van Tokio Hotel. Ik had dus gevraagd aan m'n mama of ik naar Vorst nationaal mocht, na een heel gedoe was alles goed en wel. Maar toen vroeg een meisje of ik ook mee naar Oberhausen ging, en toen heb ik het aan m'n mama gevraagd enzo...

    Nu, wilt ze dus dat ik kies. En eigenlijk heeft ze liever dat ik naar Oberhausen ga, omdat (waarschijnlijk) ze me dan niet moet weg doen en bij vorst nationaal wel enzo maarja.

    Voor Vorst Nationaal, ik heb m'n ticket al en ik ga samen met een vriendin. Ik kan haar toch moeilijk gaan vertellen 'oh, ga maar alleen...' weetje? Zo iets zou ik nooit doen!

    Voor Oberhausen, het is altijd al een droom geweest om daar heen te gaan en met da meiske haar mama gaan we ook zo naar het hotel waar ze verblijven voor handtekeningen, echt kei naaiz enzo.

    Maar fuckkerij, wat zouden jullie doen? Ik ben echt ten einde raad ;l


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Roulette schreef:
    Ik zou naar Oberhausen gaan, het is niet leuk voor dat meisje waarmee je naar Vorst gaat maar naar Oberhausen gaan zal een veel betere ervaring worden.


    Ja, is ook wel waar. Maarja, vorige keer bij 3 maart ben ik niet gegaan en ik zou het nu geweldig vinden moest ik naar Vorst nationaal kunnen en ja, nu dit? ;l Zo kut.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Romance schreef:
    Ik zou voor Oberhausen gaan, dat meisje begrijpt het wel hoor (:

    Inderdaad, ik zou het voorzichtig proberen overtebrengen en zeggen waarom je voor Oberhausen kiest. Ik zou het als vriendin erg vinden, maar uiteindelijk zou ik de keuze wel snappen. Misschien kan ze wel mee?


    Tanya is de beste.

    Pliena schreef:
    (...)
    Inderdaad, ik zou het voorzichtig proberen overtebrengen en zeggen waarom je voor Oberhausen kiest. Ik zou het als vriendin erg vinden, maar uiteindelijk zou ik de keuze wel snappen. Misschien kan ze wel mee?


    Nee, dat meegaan lukt echt niet en gaat ze even in haar eentje naar vorst nationaal? Da's ook niet leuk voor haar en ik denk dat ze het nooit gaat begrijpen ;l Sorry, maar ik bezie het nogal kansloos.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    RepentRepent schreef:
    (...)

    Nee, dat meegaan lukt echt niet en gaat ze even in haar eentje naar vorst nationaal? Da's ook niet leuk voor haar en ik denk dat ze het nooit gaat begrijpen ;l Sorry, maar ik bezie het nogal kansloos.

    Als je echt niet tot een oplossing komt waarmee je je vriendin niet 'kwetst' zou ik gewoon Vorst doen. En bij de volgende Tour gewoon zéker naar Oberhausen gaan en dat dan van voordien aankondigen. :')


    Tanya is de beste.

    Pliena schreef:
    (...)
    Als je echt niet tot een oplossing komt waarmee je je vriendin niet 'kwetst' zou ik gewoon Vorst doen. En bij de volgende Tour gewoon zéker naar Oberhausen gaan en dat dan van voordien aankondigen. :')


    Dacht ik ook aan, maarja. Wie weet komt er helemaal geen volgende tour en het duurt allemaal nog zo lang ;l


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    RepentRepent schreef:
    (...)

    Dacht ik ook aan, maarja. Wie weet komt er helemaal geen volgende tour en het duurt allemaal nog zo lang ;l

    Sowieso dat ze nog wel een tour doen hoor, daar ben ik vrij zeker van. Het zal gewoon nog een tijdje wachten zijn dan. : )


    Tanya is de beste.

    Ik zou naar Oberhausen gaan. Het meisje waarmee je naar Vorst Nationaal zou gaan is je vriendin, ze begrijpt het wel. Anders is ze geen echte vriendin. ;]


    None but ourselves can free our minds.

    Pliena schreef:
    (...)
    Sowieso dat ze nog wel een tour doen hoor, daar ben ik vrij zeker van. Het zal gewoon nog een tijdje wachten zijn dan. : )


    Ja, denk ik ook.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    PACMANISDEAD schreef:
    Ik zou naar Oberhausen gaan. Het meisje waarmee je naar Vorst Nationaal zou gaan is je vriendin, ze begrijpt het wel. Anders is ze geen echte vriendin. ;]


    Naja, was ik ook al aan het denken. Maar dan nog... moest iemand mij laten weten dat ik alleen naar een concert moet gaan? Ik zou het ook niet leuk vinden ;l


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    RepentRepent schreef:
    (...)

    Het is inderdaad moeilijk en het gaat me nooit lukken (':

    Sowieso wel, want tijd loopt verder. Het gaat niet voor je blijven stilstaan en de momenten komen er sowieso aan. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Chill schreef:
    (...)
    Sowieso wel, want tijd loopt verder. Het gaat niet voor je blijven stilstaan en de momenten komen er sowieso aan. ^^


    Ja, ik weet het ;l


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    RepentRepent schreef:
    (...)

    Ja, ik weet het ;l

    Wanneer is dat Oberhousen geval. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Chill schreef:
    (...)
    Wanneer is dat Oberhousen geval. ^^


    De dag na dat Vorst nationaal geval ;l


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    RepentRepent schreef:
    (...)

    De dag na dat Vorst nationaal geval ;l

    Oei. Ik wou dat ik je kon helpen.
    Maar je hebt nu al de ticket van VN? Dan kan je toch niet anders meer?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb in dezelfde situatie gezeten. Heb toen voor mezelf gekozen, maar vooral omdat ik haar niet echt irl kende :x
    Anyway, ik weet dus hoe moeilijk de keuze is, want aan de ene kant wil je voor jezelf kiezen, maar aan de andere kant vind je het ook weer lullig. Maarja, kies voor hetgene waar je het minste spijt van gaat krijgen en praat misschien even met die vriendin waarmee je eigenlijk zou gaan :)
    - I suck at giving advice :x -


    There are several things that I have been doing wrong.