• Nou.. gister heb ik aan een jongen bekend dat ik wat voor hem voelde. Blijkbaar was het wederzijds, maar was een meisje uit mijn klas, ook op hem. Nou, ze negeerde me, zonder dat ik wist waarom. Ik kreeg wat met die jongen en later zette zij op netlog in haar blog:

    uitleg over msn-nick
    I give the money to tietie,and i dont wanne talk about it_i wanne sit and stare at you because i love you
    ik ga alleen eindigen,een oude dametje met 101 katten en niemand behalve tietie die op mn begrafenis komt als ik mezelf ophang...
    daarom krijgt tietie al mn erfenis en word ze eigenlijk niet veel rijker maar wel gelukkiger,tietie candy
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    en met dat geld heeft ze juist genoeg voor zo'n hele berg snoep dat ze kan eten tot ze er bij neervalt,bij haar begrfeniskomt er super veel volk,ze is dan ook een super leuk en tof ,sympatiek,mooi meisje...
    bij haar afscheid gooien de mensen allemaal spullen van haar in haar graf.ze beginnen met haar kilo's over gebleven snoep en dan gaan ze naar haar knuffels en kleren en eindigen ze bij haar meubels...
    zo gaat ze ook mee naar de hemel enmet mij zodat we er een happy leventje kunnen beginnen met alle spullen van in haar graf...zo word ik toch nog gelukkig in de toekomst!!!
    jammer dat het hier zo moest aflopen...een gebroken hart


    mja, like.. ik hoor me niet schuldig te voelen. Maar toch. Ik voel me schuldig. Ik wist niet dat ze ook op hem was. En.. :X
    -zucht- Help? Ik weet dus maandag niet wat ik moet zeggen tegen haar. Vooral omdat ze de bf is van mijn bf. :/


    You'll never dream alone. <3

    Hm eigelijk snap ik het niet echt:X


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    maar jij wist dat toch niet?
    dan kan jij der toch niets aan doen =3
    eigenlijk..=x

    GayGenootjes schreef:
    Hm eigelijk snap ik het niet echt:X

    Dus, een meisje uit mijn klas is op een jongen waar ik sinds gister mee heb. Maar zij is nu.. kwaad en depressief. Ze praat over zelfmoord tegen mijn lief. En ik voel me kinda schuldig. En ik krijg er steeds zo'n stom gevoel van in mijn maag. :/


    You'll never dream alone. <3

    Voel je niet schuldig dat kind is gek.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Whipple schreef:
    maar jij wist dat toch niet?
    dan kan jij der toch niets aan doen =3
    eigenlijk..=x


    Ja, dat weet ik. Maar ik haat dat gevoel weetje. Het zit zo in mijn maag vast, omdat ik me schuldig voel. Het is de tweede keer dat ik zoiets doe, bij haar. Zonder het te weten. ><


    You'll never dream alone. <3

    Minority schreef:
    (...)

    Ja, dat weet ik. Maar ik haat dat gevoel weetje. Het zit zo in mijn maag vast, omdat ik me schuldig voel. Het is de tweede keer dat ik zoiets doe, bij haar. Zonder het te weten. ><

    jaa.. dat snap ik wel.
    maar ik probeer zo min mogelijk je schuldig te voelen.. want dat is denk ik toch beter.. =3
    en anders ga ik even met haar praten? dan leg je alles even uit. misschien helpt dat =)

    Minority schreef:
    (...)
    Dus, een meisje uit mijn klas is op een jongen waar ik sinds gister mee heb. Maar zij is nu.. kwaad en depressief. Ze praat over zelfmoord tegen mijn lief. En ik voel me kinda schuldig. En ik krijg er steeds zo'n stom gevoel van in mijn maag. :/

    OW okee Maar het is niet om je schuldig over te voelen want hoe kon jij dat nou weten Miss kun je beter zeggen wat er is gebeurt enzeu Want als ze het begrijpt voel je je misschien niet meer schuldig en kan zij het respecteren


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Bandana schreef:
    Voel je niet schuldig dat kind is gek.


    - hoi ;D

    Het probleem is. ze wilt niet luisteren. ze negeert me constant. op msn staat ze online, praat ze tegen iedereen, maar tegen mij niet. als ze in een groepsgesprek zit, en ik kom er ook in, gaat zij er uit. Nu is ze ofline, maar ja dat schuldige gevoel wil ik kwijt en het lukt maar niet. wat ik ook doe, ik denk er steeds terug aan. :/


    You'll never dream alone. <3

    Minority schreef:
    Het probleem is. ze wilt niet luisteren. ze negeert me constant. op msn staat ze online, praat ze tegen iedereen, maar tegen mij niet. als ze in een groepsgesprek zit, en ik kom er ook in, gaat zij er uit. Nu is ze ofline, maar ja dat schuldige gevoel wil ik kwijt en het lukt maar niet. wat ik ook doe, ik denk er steeds terug aan. :/

    Lijkt me kut Maar ik zou wel op school recht voor haar gaan staan en zorgen dat ze niet wegloopt en dan het vertellen totdat ze je niet meer negeert:Y)nouja dat doe ik soms het helpt :X


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    dat kind is eng en raar..
    ik zou haar maar gewoon negeren ;o


    Cowards die many times before their deaths.

    Bandana schreef:
    Voel je niet schuldig dat kind is gek.


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Het is jouw probleem toch niet? Er is niks om je schuldig over te voelen.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2009 - 19:08 ]

    Bandana schreef:
    Voel je niet schuldig dat kind is gek.

    Je hoeft je niet schuldig te voelen. Hij vind jou leuk, en haar niet. Daar kan jij niets aan doen. Dus je kan er niets aan doen. En als zij hem echt zo leuk vond wil ze hem vast graag gelukkig zien. Dus ze moet het gewoon maar accepteren :')

    [ bericht aangepast op 14 nov 2009 - 19:34 ]