• Helloooooo :9~

    dag boterham! =3

    die pauw bleef ook echt gewoon vet lang daar staan :8 ik ging buiten roken in mijn eentje :'DD en toen ging ik even kijken en dat beest bleef maar staan koekeloeren door het raam :'DD


    -

    doeg ! (doeg)


    -

    NEEEEEEEEEEE :'(


    -

    Genius schreef:
    die pauw bleef ook echt gewoon vet lang daar staan :8 ik ging buiten roken in mijn eentje :'DD en toen ging ik even kijken en dat beest bleef maar staan koekeloeren door het raam :'DD

    hhahaahha :'D
    waar kwam die dan vandaan? x'D

    Genius schreef:
    NEEEEEEEEEEE :'(

    wat is er? :o

    naast het gebouw waar dat judo gebeuren zit, staat een hertenkamp en daar zitten ook pauwen in. dus misschien issie wel ontsnapt :'DD maar dat beest zat voor het raam op het dak. dus hoe die daar komt? :'DD


    -

    Whipple schreef:
    (...)
    wat is er? :o

    robin van persie is geblesseerd en voetbald niet meer mee :'(
    -oke was al tijdje geleden gebeurd maar ik was vergeten te melden dat ik dat jammer vind :'DD-


    -

    Genius schreef:
    naast het gebouw waar dat judo gebeuren zit, staat een hertenkamp en daar zitten ook pauwen in. dus misschien issie wel ontsnapt :'DD maar dat beest zat voor het raam op het dak. dus hoe die daar komt? :'DD

    ahahah :'D
    wat een raar beest x'D

    Genius schreef:
    (...)
    robin van persie is geblesseerd en voetbald niet meer mee :'(
    -oke was al tijdje geleden gebeurd maar ik was vergeten te melden dat ik dat jammer vind :'DD-

    ik volg geen voetbal, maar hij is wel knap :9~:9~

    Whipple schreef:
    (...)
    ahahah :'D
    wat een raar beest x'D

    opzich best wel ja :'DD maar was wel even grappig.


    -

    Whipple schreef:
    (...)
    ik volg geen voetbal, maar hij is wel knap :9~:9~

    oja dat is hij zekerrrrr ! :9~:9~:9~
    ik volg ook geen voetbal mijn broers wel en als ik van persie hoor dan kijk ik wel even :'DD


    -

    don't juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuump blabla. (nerd)


    -

    Genius schreef:
    don't juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuump blabla. (nerd)

    die blabla maakt hem helemaal compleet x'D (nerd)

    Genius schreef:
    (...)
    oja dat is hij zekerrrrr ! :9~:9~:9~
    ik volg ook geen voetbal mijn broers wel en als ik van persie hoor dan kijk ik wel even :'DD

    ahha :'D
    ik volg geen voetbal, maar wat wil je als je meer vrouwen in huis hebt dan mannen x'D :Y)