• een gehandicapte ! Echt serieus, ik wandelde vanochtend naar school en die man liep al van in mijn straat achter me. Ik loop wat sneller, hij ook. Ik loop nóg wat sneller, kun je het al raden, hij dus ook ! Hij heeft me gevolgd tot aan school ! Hij zat de hele tijd met een vieze stem in zichzelf te praten en met twee (!!) sigaretten in zijn mond. Echt, ik vind dat heel erg dat er mensen gehandicapt zijn, maar hoe zielig ben je als je door een gehandicapte achtervolgd wordt ><

    Hebben jullie ook al zoiets meegemaakt ?


    Just a simple "I love you" (:

    Nou niet door een gehandicapte fzo wel andere creeps >.<

    me moeder en me zus hadden/hebben allebei last van een ranzige oude vieze klootzak. hij zit de hele tijd overdreven te fluiten en gebaren te maken enzo :@


    Second star on the right and straight on till morning

    Lekker:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Breeze schreef:
    Lekker:9~


    Only losers can act the way you do

    ik altijd door marokanen ;x


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Damm.. een vieze vent van in de 40 ging mij een keertje in de supermarkt stalken -.-
    Toen ging hij vragen of alles goed met me was en of ik het allemaal een beetje kon vinden en hij vroeg mij of hij me moest helpen maar toen hielp een vreemde vrouw mij door te zeggen dat ik bij haar hoorde en dat ze mijn moeder was en toen liet hij mij met rust(A)
    Maar ik haat dat soort mensen egt zo erg >.<


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Jhaa, ik word elke dag door een klasgenoot gevolgd, en ook hij is een beetje gehandicapt. Zuurstof tekort gehad bij de geboorte.

    En hij volgt mij en mijn vriendinnen dus een hele dag lang en zijn we thuis begint hij te mailen en te sms'n.

    Omg, wat eng o.o

    Breeze schreef:
    Lekker:9~


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    ik word vaak achtervolgt door buitenlanders ><
    maar gevolgt worden door een gehandicapte die de hele tijd tegen zichzelf praat,lijkt me wel eng


    everybody needs a song.

    Hahahaha xD -strijk- Ik ben eens achtervolgt geweest door mijn kat, maar die heb ik gewoon de haag overgegooid :3


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Omg wat eng! :S

    En keer toen was ik in een sieradenwinkeltje en toen kwam er opeens zo'n enge neger(nietdatikwathebtegennegers) naast me staan! Hij zo: Heey! Ik zo van: Euh.. hoi? Hij: Alles goed?
    Ik jou: ja hoor. *ondertussen vet geinterreseerd in de oorbellen* Hij zo: Heb je hyves? Ik zo: NEE! En toen ben ik vet snel weggegaan! Ik heb wel hyves maar ik dacht: straks gaat ie mij vet stalken!

    Dat was echt eng


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Breeze schreef:
    Lekker:9~


    Happiness hit her like a train on a track

    een vriendin van mij werd ook door een gehandicapte lastiggevallen hij spuwde in haar gezicht(zip)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik al 2 keer door pedofielen ;x


    Never run out of reasons to smile...