• De stelling van vandaag luidt:
    Het 1-kind beleid in China is goed.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Oneens, want als ze een meisje krijgen doen ze het kind weg omdat ze een jongen willen! Ik vind dat niet kunnen...


    -

    Eens, want in China komt er anders overbevolking.
    Het is misschien ook wel een idee voor Nederland.


    Life is an art, not a science.

    Oneens.Ze vermoorden kinderten(vaak meisjes) omdat er maar 1 mag,ze vermoorden die kinderen door achter te laten,te verdrinken ofzo.Dat is ziek.In deze tijd mag je dat toch zlef beslissen? Als dat niet eens meer mag waar gaat het dan heen met de wereld?

    @HARAJUKUGIRL
    China is niet overbevolk,de steden zijn dat.Als ze het zouden versprijden zou er genoeg ruimte zijn

    [ bericht aangepast op 18 nov 2009 - 8:36 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vind dat ze maar eens moeten stoppen met kinderen te maken. Overal in de wereld en zich te concentreren op de kinderen in de weeshuizen. En de kinderen die op de straat leven.

    Oneens. Het is echt achterlijk dat ze kinderen gaan vermoorden omdat ze maar 1 kind mogen hebben.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    oneens.. vind ut egt onzin dat ze kinderen vermoorden..


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    nee! je gaat toch geen kinderen vermoorden?
    Zeker niet omdat ze vroeger de fout in zijn gegaan. Daar moet de nieuwe generatie niet voor opdraaien


    dress me, i'm your mannequin.

    Ik vind dat niet goed, er worden zoveel meisjes vermoord daar en kinderen afgestaan vanwege dat beleid...


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Nee, dat is sowieso tegen de natuur in. Het is toch niet normaal als je een meisje hebt gekregen, het dan weer te moeten verdrinken, achterlaten of laten stikken in 'r slaap? Of je kind laten onderduiken, en je zoon een normaal leven laten leiden. Dat is gewoonweg fout.

    @HARAJUKUGIRL
    In de steden is het druk, ja. Maar dat is aan oost-kust. In het binnenland is het vrijwel onbevolkt. Daar zouden ze iets aan moeten doen in plaats van dat racisme.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Striflicious schreef:
    Oneens, want als ze een meisje krijgen doen ze het kind weg omdat ze een jongen willen! Ik vind dat niet kunnen...


    Helemaal mee eens (niet met de stelling maar met bericht van Striflicious )


    Don't stop believing, and you will be happy

    xRapunzel schreef:
    Ik vind dat ze maar eens moeten stoppen met kinderen te maken. Overal in de wereld en zich te concentreren op de kinderen in de weeshuizen. En de kinderen die op de straat leven.

    Inderdaad, maar wie wilt nu geen kind van zichzelf? ;X

    En ik vind eerder dat ze maximum twee kinderen mogen krijgen.


    Let the Night embrace you

    Breeze schreef:
    Nee, dat is sowieso tegen de natuur in. Het is toch niet normaal als je een meisje hebt gekregen, het dan weer te moeten verdrinken, achterlaten of laten stikken in 'r slaap? Of je kind laten onderduiken, en je zoon een normaal leven laten leiden. Dat is gewoonweg fout.

    @HARAJUKUGIRL
    In de steden is het druk, ja. Maar dat is aan oost-kust. In het binnenland is het vrijwel onbevolkt. Daar zouden ze iets aan moeten doen in plaats van dat racisme.


    Only losers can act the way you do

    Oneens.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Niet eens :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Eens :)