• - enkel voor TH-fans -

    Wel, ik voel me dus schuldig over Bill zijn eenzaamheid. Is het eigenlijk niet onze schuld?
    Als wij, de fans, niet zo hysterisch zouden reageren, zou Bill misschien durven buitenkomen. Met of zonder bodyguard, want met durft hij ook nog amper... De arme schat.
    Dan zou het tenminste eens een meisje kunnen ontmoeten.
    Ook al geef ik toe dat het me echt pijn zou doen om Bill met iemand anders te zien, maar wat me nog meer pijn doet is dat Bill ongelukkig is. Dat zou hij namelijk letterlijk in Bravo en ik op het einde van het artikel moest ik echt mijn tranen inslikken.
    Nee, hier op Quizlet steek ik mijn liefde voor hem niet weg. Denk er maar over wat je wil, maar ik hoef geen haatreacties.
    Wat vinden de andere TH-fans?

    [ bericht aangepast op 11 dec 2009 - 18:39 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    ik denk ook dat een deel door de th-fans komt, maar ook wel de haters -denk ik-
    en ja, het is opzich best wel sneu =3

    Whipple schreef:
    ik denk ook dat een deel door de th-fans komt, maar ook wel de haters -denk ik-
    en ja, het is opzich best wel sneu =3

    Waarom door de haters?
    Zie er érgens wel een verband in, maar toch niet zo duidelijk. *vage zin*


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik als hater reageer ook maar even.

    Ik vind het eigenlijk best sneu voor hem. Ik hoop heel hard voor hem dat hij snel de liefde van zijn leven tegenkomt. Ergens verdient hij dat wel, omdat hij zoveel fans gelukkig maakt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik vind niet dat het aan de fans ligt. :x

    Sehnsucht schreef:
    (...)
    Waarom door de haters?
    Zie er érgens wel een verband in, maar toch niet zo duidelijk. *vage zin*

    nou,
    de fans kunnen over obsessed zijn en gaan stalken ofzo,
    en de haters kunnen toch ook wel ver gaan =3
    -lijkt me-
    =3

    Sentiment schreef:
    Ik als hater reageer ook maar even.

    Ik vind het eigenlijk best sneu voor hem. Ik hoop heel hard voor hem dat hij snel de liefde van zijn leven tegenkomt. Ergens verdient hij dat wel, omdat hij zoveel fans gelukkig maakt.

    hij verdient het zeker =3

    Sentiment schreef:
    Ik als hater reageer ook maar even.

    Ik vind het eigenlijk best sneu voor hem. Ik hoop heel hard voor hem dat hij snel de liefde van zijn leven tegenkomt. Ergens verdient hij dat wel, omdat hij zoveel fans gelukkig maakt.[/i]

    Hier ga ik zoo volledig mee akkoord. [Ben geen hater]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Whipple schreef:
    (...)
    hij verdient het zeker =3


    Eigenlijk verdiend iedereen de liefde van zijn leven, maar hoeveel vinden die ook daadwerkelijk?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Naah, opzich.. het heeft wel met de fans te maken. Maar het is ook zijn persoonlijkheid en natuurlijk de situatie waar hij zich in bevind, dat wel. Maar hoe je het ook wilt wenden of keren. Voor een groot deel hebben ze er toch wel zelf voor gekozen, al wisten ze misschien niet hoe massaal het uit zou groeien.

    Ik denk toch dat je het het meeste terug kan gooien op zijn persoonlijkheid.


    Wie du mir, so ich dir.

    Sentiment schreef:
    (...)

    Eigenlijk verdiend iedereen de liefde van zijn leven, maar hoeveel vinden die ook daadwerkelijk?

    niet veel =3
    eigenlijk wel zonde, als je er zo over nadenkt =3

    nee ik vind dat niet zielig,
    helleeuw
    wat ben je voor pussy als je niet naar buiten durft.
    sorry hoor, maar dan is het logisch dat ie eenzaam is.


    AAP

    Sentiment schreef:
    Ik als hater reageer ook maar even.

    Ik vind het eigenlijk best sneu voor hem. Ik hoop heel hard voor hem dat hij snel de liefde van zijn leven tegenkomt. Ergens verdient hij dat wel, omdat hij zoveel fans gelukkig maakt.

    Hier heb ik niks aan toetevoegen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Sentiment schreef:
    (...)

    Eigenlijk verdiend iedereen de liefde van zijn leven, maar hoeveel vinden die ook daadwerkelijk?


    Het is naar het schijnt wel wetenschappelijk dat als je er niet in gelooft je hem/haar nooit zal tegenkomen, maar als je er wel in gelooft, heb je wel kans om die tegen te komen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    drieastrid schreef:
    nee ik vind dat niet zielig,
    helleeuw
    wat ben je voor pussy als je niet naar buiten durft.
    sorry hoor, maar dan is het logisch dat ie eenzaam is.


    Hoe zou jij je voelen als je geen ene voet kan buiten zetten zonder verblind te worden door fotoflitsen, doof van gillende fans en gedreum om een handtekening? Terwijl je gewoon naar de bakker wil gaan...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hoe weet je dat het aan de fans ligt?
    Mischien aan iets anders.


    You can run but not hide