• Er iets voor te doen.

    Ergens vind ik het wel fijn, maar ik wil gewoon weten waardoor ik afval. want ik ben al 2 kilo kwijt zonder te sporten of iets. in Minder dan een week ;x dus ik vind het wel raar, maar ook handig haha.

    nog iemandlast van ? :$


    We can only learn to love by loving.

    Kheb daar een paar jaar geleden last van gehad. Net zoals u, ik bleef afvallen zonder er iets voor te doen -op een tijd had ik ondergewicht- maar ik ben toen mij zelf beginnen volproppen met snoep en van die shizzle

    Nou, zo erg is dat niet hoor. ^^

    Je gewicht verschilt van uur tot uur, het schommelt altijd, waardoor je een vertekend beeld krijgt.

    Als je volgende week nóg eens twee kilo kwijt bent, is er misschien wel wat meer aan de hand. :')

    Confessions schreef:
    Bij mij is 't juist andersom.


    rules don't stop me

    ik wil dat ook kunnen! ö


    we've only said goodbye with words

    ik ben al 2kilo op 3dagen afgevallen, maar dat was omdat ik een walggevoel had door iets wat ik gedaan had ;x en dus 3 dagen niets meer binnen kreeg

    [ bericht aangepast op 20 nov 2009 - 17:05 ]


    -

    Weet je. Ik eet iedere dag wel 5 koeken of zo. En vroeger woog ik 54 à 54.5 (twee weken geleden), weeg ik deze week al heel de week 52.5. En ik prop me echt vol, niet normaal. Het is zelfs erger en i kdoe er ook totaal niets voor oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik wil niet veel zeggen maar.. is dat wel gezond?

    Fictional schreef:
    Ik ben in 2 jaar geen kilo aangekomen. Ik kom amper wat aan. Ook heeul apart.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    xCIxTHx schreef:
    ik wil niet veel zeggen maar.. is dat wel gezond?

    geen idee
    maar ik eet hartstikke veel dus ik vind het wel wat raar?


    We can only learn to love by loving.

    Confessions schreef:
    Bij mij is 't juist andersom.


    Some people make the world special just by being in it

    miss eet je gewoon fxcking gezond? o.o Geen idee, maarjah. ikzelf heb zins ik op mijn nieuwe school zit ook zowat altijd honger... maar thuis grijp ik dan altijd naar wat lekkers en daar moet ik echt mee ophouden maar t lukt maar niet ): Ik heb nu wel een mooi figuur (behalve dat ik mijn heupen veels te breed vind maar dat zijn botten, geen vet) en dat wil ik graag zo houden :Y)


    Second star on the right and straight on till morning

    XxMysterious schreef:
    miss eet je gewoon fxcking gezond? o.o Geen idee, maarjah. ikzelf heb zins ik op mijn nieuwe school zit ook zowat altijd honger... maar thuis grijp ik dan altijd naar wat lekkers en daar moet ik echt mee ophouden maar t lukt maar niet ): Ik heb nu wel een mooi figuur (behalve dat ik mijn heupen veels te breed vind maar dat zijn botten, geen vet) en dat wil ik graag zo houden :Y)


    haha ik eet echt heel ongezond volgens mij hoor.
    afgezien van die appel die ik elke dag eet.


    We can only learn to love by loving.

    Had ik het maar °-°


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Een jongen uit mijn vorige klas in in één week 7 kilo afgevallen. Zonder er wat voor te doen. Hij kwam in het ziekenhuis en kreeg daar voeding door van die slangetjes. Vet zielig, want hij is zowieso al best mager.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Confessions schreef:
    Bij mij is 't juist andersom.


    Just a simple "I love you" (: