• mijn broertje zei er daarstraks iets over tegen mij,en ik het het opgezocht.
    en serieus,ik vond het supererg en word droevig van dit soort dingen.

    De politie van Litouwen kent de man die onlangs een hond van een brug gooide. Een filmpje hiervan op internet zorgde voor grote verontwaardiging. De hond blijkt de val te hebben overleefd.

    Op de video is te zien hoe de man met de hond onder zijn arm over een brug loopt en het dier naar beneden gooit. Aan het einde van het filmpje is nog te zien dat de hond jankend en gewond onder de brug ligt.

    De hond overleefde de val maar zou verschillende botten hebben gebroken.Het beestje werd gevonden door een voorbijganger en naar een dierenarts gebracht.

    Op verschillende websites werd een klopjacht gestart naar de identiteit van de dierenbeul. Nadat verschillende mensen ten onrechte werden beschuldigd, werd uiteindelijk de identiteit van de man door de politie bekendgemaakt. Het gaat om een 22-jarige bekende van de politie. 'we hopen hem snel op te pakken en te ondervragen', zegt een woordvoerder.

    het filmpje :
    http://www.liveleak.com/view?i=f04_1258418085

    Bron : www.nieuwsblad.be

    Edit : het filmpje is van youtube gehaalt omdat het geweld bevatte,maargoed,op de link hierboven kan je het nog wel zien.


    Mensen, schelden mag niet. Ook niet in dit topic.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2009 - 19:28 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 nov 2009 - 12:16 ]


    everybody needs a song.

    Noh, ik ga dat echt niet kijken, ik kan daar gewoon niet tegen. Je bent echt ziek in je hoofd ze moeten hem maar van die brug af kutten.

    Godverdomme, ik heb hem niet eens gekeken. Maar als ik dit lees begin ik al te koken van woede. Als ik die kutmongool tegen zou komen dat zorg ik er voor dat hij in het ziekenhuis terecht komt. Serieus, ik sla hem zo op zijn bek. #@$%*@


    I'd rather go naked than wear fur.

    Als je mij ergens boos mee kan maken, is het wel dierenmishandeling.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Freaaaking hell, ik heb hem gekeken en serieus ik zit hier focking te janken echt serieus wat een klote mogool echt zooo zielig.

    Zo erg !
    Zulke mensen zouden zelf eens van een brug moeten gegooit worden ze zullen dan wel weten hoe het voelt !
    Zo een mensen zijn ziek !


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Omfg, noem me nu maar kinderachtig, maar hier moet ik serieus hard van huilen. Altijd beeld ik me in dat iemand zo'n dingen met mijn katje zou doen.

    Serieus, wie aan mijn kat komt, daar schiet ik de kop ervanaf.

    Omg, ik moest wenen O.o


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik had m nooit moeten kijken, ik heb nu de hele tijd dat beeld voor me dat die hond ligt de piepen, ik ga dr bijna weer van janken, en inderdaad, wie aan mijn hond komt vermoord ik.

    Ik vind het zo erg, ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik dat las. Ik ga het filmpje niet zien, ik kan echt niet tegen dit soort dingen.


    The soul needs autumn.

    Die gast is ziek. oO
    Ik vind dat hondje echt zielig!
    Hij keek eerst helemaal naar beneden, en toen lag hij daar. En.. DIE GAST MOET ZELF DE BRUG OVER.
    Wát een idioot.


    Save me with your love tonight.

    Ik heb hem een mail gestuurd op facebook.

    omg, when i see you, i promiss i kill you
    WHAT THE FUCK ARE YOU FOR IDIOT
    you freaking asshole
    seriously, do you get a kick of it? throwing a dog from a brigde?
    how pathetic is that? they have to throw u from that bridge.
    you make me sooooo mad
    i hope.. u have a painfull long dead

    God bless the dog.

    Geen idee of het goed Engels is, maar dat boeit me ook geen ene flikker.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Dit slaat dus echt compleet nergens op :8 Die kerel moet maar van de brug af gegooid worden en dan laten liggen ... Heb gewoon tranen in mijn ogen.


    -

    BLELGNFKGNHJGFKJ, als ik die ... DIE RJSIFDFDHJ (...) Verrekte (...) zie dan is hij nog lang niet jarig!


    I live for the applause, you will die for it.

    Oh, :o wat een lievig hondje n_n
    zo'n lief beesje daarover gooien =[

    Joker schreef:
    BLELGNFKGNHJGFKJ, als ik die ... DIE RJSIFDFDHJ (...) Verrekte (...) zie dan is hij nog lang niet jarig!


    Take it easy Joker. :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?