• mijn broertje zei er daarstraks iets over tegen mij,en ik het het opgezocht.
    en serieus,ik vond het supererg en word droevig van dit soort dingen.

    De politie van Litouwen kent de man die onlangs een hond van een brug gooide. Een filmpje hiervan op internet zorgde voor grote verontwaardiging. De hond blijkt de val te hebben overleefd.

    Op de video is te zien hoe de man met de hond onder zijn arm over een brug loopt en het dier naar beneden gooit. Aan het einde van het filmpje is nog te zien dat de hond jankend en gewond onder de brug ligt.

    De hond overleefde de val maar zou verschillende botten hebben gebroken.Het beestje werd gevonden door een voorbijganger en naar een dierenarts gebracht.

    Op verschillende websites werd een klopjacht gestart naar de identiteit van de dierenbeul. Nadat verschillende mensen ten onrechte werden beschuldigd, werd uiteindelijk de identiteit van de man door de politie bekendgemaakt. Het gaat om een 22-jarige bekende van de politie. 'we hopen hem snel op te pakken en te ondervragen', zegt een woordvoerder.

    het filmpje :
    http://www.liveleak.com/view?i=f04_1258418085

    Bron : www.nieuwsblad.be

    Edit : het filmpje is van youtube gehaalt omdat het geweld bevatte,maargoed,op de link hierboven kan je het nog wel zien.


    Mensen, schelden mag niet. Ook niet in dit topic.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2009 - 19:28 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 nov 2009 - 12:16 ]


    everybody needs a song.

    Omg, wat een klootzak zeg ;x
    Dat je toch niet D:

    [ bericht aangepast op 20 nov 2009 - 17:36 ]


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Breeze schreef:
    Oh Jezus, je hoort 'm aan het einde helemaal piepen.
    Godverdomme, hier kan ik zó kwaad om worden. Stomme man.


    None but ourselves can free our minds.

    Daar wordt ik dus zo pissed of van hé!!


    You're a star in heaven.

    -scheldscheld-


    blame the bully.

    En je hoort dat hondje zo heel te huilen. My god, hoe zou hij het vinden meost ik hem van die brug gaan duwen. Daar heb ik nu echt zo'n zin in, he. Freakin' dierenbeul.

    OverMyHead schreef:
    O. My. God!
    -shock-

    Omijngod
    hier kan ik niet tegen ;x


    We can only learn to love by loving.

    VUILE *PIEEEEEEP*MEENS

    [ bericht aangepast op 20 nov 2009 - 18:59 ]

    Mensen zullen hem eens van een brug af moeten gooien. Kijken of ie dan nog lacht. Wat een lul.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wat jammer voor dat hondje (':


    www.sunrized.blogspot.com

    Hier kan ik echt zo boos om worden!
    Ik kan niet tegen dit soort dingen, dit is gewoon te zielig. Ze zouden hem van die brug af moeten gooien, kijken of hij dan nog steeds lacht.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.